fredag 26. juni 2009

Kjøpetips


Det er ikke helt sesong for brettspill og innekos. MEN: Ark har alle brettspill til halv pris akkurat nå (gjelder torsdag, fredag og lørdag), og det ryktet sprer jeg gjerne.

Jeg har sikret meg to spill som fikk veldig gode omtaler da de kom, og som jeg lenge har hatt lyst på: Ubongo og Pictureka.

Foreløpig uprøvd, men det skyer vel over en dag slik at vi får lyst til å samles rundt et spill.

PS: Jeg er fortsatt sur på Ark for det med skolestart, men både jeg og prinsippene falt for fristelsen...


6 kommentarer:

  1. Brettspill = KOS!!!!
    takk for at du tipser!
    Ha en fin helg!!!

    SvarSlett
  2. Dette kan jo være kjekke julegaver også. Greit å starte tidlig.....

    De sconsene dine skal jeg prøve. Har testet forskjellige oppskrifter tidligere, men resultatene har vært så som så. Men disse så luftige og gode ut.....

    God helg til deg!

    SvarSlett
  3. Hei på deg Hanne! Alltid hyggelig å få kommentar fra deg. Jada, jeg leser veldig mye, og jeg tror jeg närmerer meg 500 böker. Jeg er en boksamler. Har kjöpt alle selv. Liker å eie de selv. Har litt dårlig tid til å blogge og kommentere i andres blogger. Jeg er opptatt hele uken og mannen min er kun hjemme i helgen. Travle tider. Alt godt til deg fra Torunn.

    SvarSlett
  4. Brattspill er veldig kjekt. Det koser vi oss med også. Du har en flott blogg - jeg kommer gjerne igjen. Hanne

    SvarSlett
  5. Hei.Takk for tipset.Fin gave og få brettspill.Vi bruker og spille en del brettspill på hytta.Ha en riktig fin Sommerhelg.Bodil

    SvarSlett
  6. Pictureka va jo kjempeartig!
    :P

    Julie< 3

    SvarSlett