lørdag 6. juni 2009

Konfirmasjonshelg

Her i Valnesfjord er det kirke-konfirmasjon første søndagen i juni. Da har snøen som regel rukket å smelte overalt, og de fleste har fått plenen grønn.

Så i morgen er det konfirmasjon i bygda, og vi skal tidlig opp og heise flagg for nabolagets konfirmanter.

Jeg har laget noen kort i stedet for å kjøpe telegrammer, og pakket gaver som jeg ikke kan røpe. Skjønt risikoen er vel ikke stor for at konfirmantene har tid til å snoke rundt på nettet kvelden før den store dagen, er den vel?

I hvert fall: Gratulerer med morgendagen!


6 kommentarer:

  1. Så fine kort du har laget, skikkelig flink er du!

    Kos dere i morgen da! :)

    SvarSlett
  2. Skjønner at konfirmasjonene rundt om i landet er på forskjellige tidspunkt. Her hos oss er første søndag i mai den første konfirmasjonsdagen. Deretter er det konfirmasjon de påfølgende to søndagene også. Heldige er de som får flotte hjemmelagede kort fra deg. Det blir jo litt mer personlig da ........

    SvarSlett
  3. Så fine kort du har laget. Er jo morsomt med noe annet enn standard kjøpekort også:)
    Det var hyggelig at du ville legge meg til i blogglisten din. Nå gjør jeg det samme med din blogg hos meg:)
    Etterpå skal jeg sette meg ved symaskina sammen med min 10-åring som har så lyst til å sy seg eget skjørt. Det blir moro!

    Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  4. Hei hei!

    Tusen takk for flotte kommentrer du legger igjen hos meg:)

    Så flink du har vært til å lage kort, de ble kjempe flotte. Jeg håper du får en flott søndag:)

    Klem fra meg

    SvarSlett
  5. Hei
    koselige kort du har laget. Har også prøvd meg litt på kortlaging. Kjekt å gjøre noe annerledes. :) Ha en fin og solrik søndag!!:)

    SvarSlett