søndag 21. juni 2009

Mine søte bloggvenner!

Vi kom hjem fra Kippermocupen i Mosjøen i ettermiddag. Etter å ha spist middag og ryddet alle tingene på plass, måtte jeg selvsagt sjekke bloggen min.
Og hva finner jeg ikke?
Hyggelige hilsener og opptil flere utmerkelser/awarder!





Den ene av dem (bildet over) har jeg fått fra hele fem trivelige medbloggere:
Cille i Strikkeglede & smykkefryd.
Hanne i Hannes hage.
Tanja i Tanis solskinnskrok.
Marit Johanne i Marits hobbyblogg.
Bodil i Bodil hobby og foto


Og fra Grethe med "Flittige hender" fikk jeg denne:


Tusen, tusen takk, damer! På grunn av litt sprengt tidskonto velger jeg å videresende begge awardene på én gang, til følgende bloggere:

  • Pia i Pias blogg - min datter som skriver så hyggelig om hverdagen som (eks)tiendeklassing og ting man kan fryde seg over.
  • Nansy i Bokbua - som boltrer seg i brukte bøker og gir meg lyst til å lese det utroligste.
  • Cecilie i Den blå halvkule - som har en fersk og allerede innholdsrik blogg - vakker i både tekst og bilder
  • Gunda, alias Containergirl - som får meg til å tro at jeg skal slutte å kjøpe nytt og bare kjøpe brukt

Håper dere vil ta imot utmerkelsene. Det er hyggelig om dere bringer dem videre til egne favoritt-medbloggere, men det er selvsagt valgfritt :-)

Jeg ble i hvert fall veldig glad over å bli utvalgt!

6 kommentarer:

  1. Så koselig! Nå ble jeg veldig glad! Du må være den som har mottatt meg aller aller best her i blogglandia! Setter stor pris på det!

    Ha en fin uke!
    Tusen takk for award! :)
    klem, cecilie

    SvarSlett
  2. Heia.
    Så fine sykkelbilder du viste i forrige innlegg. Sykkelturer er spennende, men jeg har ikke prøvd meg på ferieturer enda. Kanskje det hadde vært en ide...
    Ha en fin kveld

    SvarSlett
  3. Her lærte jeg noe nytt. Dette var interessant. Dette er virkelig en forsterker forstår jeg: )

    SvarSlett
  4. Koselig med litt uventet glede i hverdagen :) Benytter anlednigen til å ønske deg en flott kommende uke !!
    Langtoversengetidklem

    SvarSlett
  5. Hmm, hvor ble det av den første kommentaren da...?

    vel, tusen takk Pludrehanne;) Skal se om jeg legger den i containerblogen eller ikke, mange lesere der inne uten egen blogg og som ikke skjønner dette emd award;)

    men takk igjen, og ha en flott uke der oppe!

    SvarSlett
  6. Hei!! Takk for kjempefin hilsen på bloggen min! Her er link til serviettbretting : http://www.duni.no/Nyheter/Fler-nyheder/serviettbretting/double-main/

    God sommer!
    klem

    SvarSlett