lørdag 19. juni 2010

Sommerkos inne


De hvite duppene blomstrer så fint akkurat nå, men neimen om jeg setter meg ute i sju grader og silregn for å beundre dem. *hmpf*
I stedet har jeg hentet noen stilker inn. En søt liten krukke, som jeg kjøpte på bruktbutikken Tia for fem kroner, er fylt med våt-oasis som jeg har stukket stilkene ned i.

Det passet jo godt å pynte litt i huset på svenskenes store dag. Selv har jeg sittet klistret til skjermen i ettermiddag. Det ble tidvis vanskelig å se - men det viste seg kun å skyldes et slør av tårer.

Et nydelig-nydelig-nydelig brudepar og en flott seremoni!


1 kommentar:

  1. Syv grader og striregn her i Kristiansund også. Og det er faktisk på andre døgnet.....
    Men da trenger vi ikke å ha dårlig samvittighet for å sitte klistret til skjermen.

    SvarSlett