fredag 18. juni 2010

Sju ord på snei, om meg


Jeg har fått en veldig hyggelig utmerkelse/utfordring fra bloggene Ellen Sand og Eirin forteller. Tusen takk, jenter :)

Reglene for utmerkelsen er at man må linke til den man har fått utmerkelsen fra, skrive sju ting om seg selv og til slutt sende den videre til sju andre bloggere.

1: Jeg slutter aldri å drømme om en hammock. Eller et lysthus... *sukk*

2: Jeg har et helt skap for å holde orden på smykker og bling.

3: Jeg ødela vår forrige oppvaskmaskin ved å - bokstavelig talt - dette oppi den.

4: Jeg synger veldig ofte - men kan lite tekst.

5: Alene i bilen kan jeg føre lange samtaler, gjerne på flere dialekter. Nesten en slags hørespill, om oppdiktede hendelser og personer.

6: Jeg virkelig liker et måltid som består av bålstekt pølse med brød, pluss kaffe.

7: På sankthansaften i år er det 20 år siden Erik og jeg ble kjærester :)


Jeg sender utfordringen videre til
Mine nieser Caroline og Helle
Gyngestol og kaffigrut
Hannes strikkerier
Lykkelita

Kanskje tar de imot den og letter litt på sløret?

3 kommentarer:

  1. Tusen takk, så snill du er!
    Jeg tar den, og sender videre med utleverende betroelser etter helga og Senja. ;-)

    God helg og alt godt fra Eirin

    SvarSlett
  2. Tusen takk for hyggelg utmerkelse :D

    SvarSlett
  3. Ha ha ha! jeg skulle gjerne vært en flue i bilen og hørt når du lager disse hørespillene dine. Ellers kan jeg si at jeg også drømmer om en hammock. Sukk, ja!!!!

    Men hvordan i alle dager klarte su å havne oppi oppvaskmaskinen, Hanne??????

    Forresten tror jeg det måtte være noe rusk på you tubem for den funker hvertfall nå.

    Ha en strålende helg, og til lykke med 20 årsjubileum:-)

    klem

    SvarSlett