lørdag 27. mars 2010

Pollenfri sone


Med en pollenallergiker i huset har det ikke vært tilrådelig å ta inn påskeris de siste årene. Derfor ble jeg svært fornøyd da jeg fant kunstige seljekvister på Europris, med gåsunger og musører og det hele. Og i en akseptabelt naturtro utførelse.
25 kroner kvisten, hvilket tilsvarer 125 kroner for den bunten jeg i dag har pyntet med årgangskyllinger og -egg.

De eldste ble kjøpt da jeg var student i Trondheim i 1985. Det er stas med den pynten som plukkes fram år etter år.
Nå er hele huset rengjort og pyntet, og vi skal bare nyte fridagene som ligger foran oss.
Jeg ønsker alle sammen ei glad påske!


3 kommentarer:

  1. Så lurt...
    Fint vart det også!!

    God Påske :-)

    SvarSlett
  2. På europris kan man finne bra ting!! Ha en glad påske selv!! AnneK:-)

    SvarSlett
  3. Jeg kjøpte på Nille, men de er ikke på langt nær så fine som dine.

    Lekkert dekorert.

    SvarSlett