onsdag 29. april 2009

Hvordan legge inn en kommentar?



Flere ikke-bloggende venner sier de har lyst til å legge igjen kommentarer i bloggen min,
men er usikre på hvordan det skal gå til.

Siden jeg er glad i å legge ut oppskrifter, kommer det en oppskrift også på dette:


Klikk på linken under innlegget som du vil kommentere, hvor det står "x antall kommentarer"

Skriv kommentaren din i det hvite feltet. Skriv gjerne i kommentaren hvem du er, slik at jeg finner ut hvem som har vært på besøk.

Velg profil - "anonym"

Nå kommer det opp et hvitt skjema med "ordrebekreftelse". Dette er for å unngå at maskiner spyr ut spam/søppelmeldinger i bloggen min.

Gjenta det ordet som står skrevet med grønt.

Trykk på "fullfør"

Vips - kommentaren er publisert!
Denne oppskriften skal i hvert fall normalt virke.
Får du beskjed om at kommentaren ikke lot seg publisere, kan du prøve å klikke "legg inn kommentar" en gang til. Da får du opp et nytt skjema for "ordrebekreftelse" og følger ovennevnte prosedyre.

Ai-ai. Nå regner jeg med at det ryr inn kommentarer fra folk jeg kjenner.

Ps: dørkransen er laget av min sambygding Anita Ness Hagen, kjøpt på Kulturdagan i Valnesfjord. Fin, ikke sant?

5 kommentarer:

  1. Så søtt bilde av kattene under.

    SvarSlett
  2. Hei og takk for hyggelig kommentar;) Dette ser da ikke så vanskelig ut, men vi får se når den skal sendes. Koselig blogg du har også, stikker sikkert innom igjen;) Ha en flott dag!

    SvarSlett
  3. Hei på deg! kan du tipse meg om hvor du finner "de nyeste kommentarene"-boksen du har til venstre ?

    SvarSlett
  4. Hei! Det var kjempe fin forklaring. Men i min blogg har jeg ikke Navn/nettadresse og anonym (nederst) Vet du hvordan jeg får det?

    SvarSlett
  5. Hei igjen. Jeg ble igrunnen litt nygjerrig nå på hvorfor jeg ikke hadde anonym, men har funnet ut av det. Måtte inn på innstillinger, igjen takk for tipset :0)

    SvarSlett