onsdag 7. juli 2010

Til herrene



Hanne, denne bare MÅ du blogge! har idErik insistert. Han sikter til deodoranten - Vichy Homme - jeg kjøpte til ham for et par uker siden.

Han hadde klaget på deodoranter han hadde prøvd. De luktet for sterkt, tørket for sakte, var ikke særlig effektive.

Selv har jeg hatt fast følge med dame-Vichy i flere år, etter en anbefaling fra min søster. Jeg ser ingen grunn til å bytte deodorant noensinne. Det gjør visst ikke idErik heller, nå.

Og herved er det blogget om. Løp på apoteket og kjøp til en herre nær deg!


6 kommentarer:

  1. Tror heller jeg går for damevarianten og kjøper en til meg selv.

    Har du sett at jeg har Give Away med to superflotte premier?

    Klem fra Astrid

    SvarSlett
  2. Godt å ha sin egen lille forbruker-blogg :-))
    Jeg har selv brukt Vichy med stor begeistring, så jeg er ikke overrasket over at mennenes variant er brukbar.
    Ønsker dere en fortsatt velduftende kveld!

    SvarSlett
  3. Ah!
    Dette han være Tingen til Mannen! Takker for gode tips :-)

    SvarSlett
  4. :o) Dem skal ogs lukte godt ja.

    SvarSlett
  5. Takk for tips. Ikke alltid lett å finne gode ting til herrene. :-)

    SvarSlett
  6. Dette innlegget likte jeg, siden jeg jobber i apotek ;-)
    Fortsatt god sommer!

    SvarSlett