lørdag 22. februar 2014

Femårsjubileum og give away


Folkens! I dag er det nøyaktig fem år siden "pludrehanne ble født" og jeg publiserte mitt første blogginnlegg. Det må feires.

Det vil si: Dere må feires! Det er jo leserne - og framfor alt dere som kommenterer - som gjør bloggingen så lystbetont.


Tre av dere som kommenterer dette blogginnlegget blir med i trekning av hver sin flaske lekker Essie neglelakk. Trekning blir... skal vi se: På kvinnedagen, lørdag 8. mars! 

Essie er en god og holdbar lakk som det er lett å få pent resultat med. Jeg har kjøpt farger helt etter egen smak, og håper de også treffer hos dere. Den rosa heter"funny face", den lilla "jamaica me crazy" og den gullbronsebeige "buy me a cameo". Du må gjerne fortelle hvilken farge du har aller mest lyst til å vinne - kanskje det klaffer slik at alle vinnerne kan få sin favoritt.


Bloggingen ble fort en kjær hobby. Jeg er stadig på leting etter nye blogger å følge. Mine favoritter er ikke nødvendigvis på bloggtoppen, og jeg synes det kan være vanskelig å finne "godbitene". Jeg blir veldig glad hvis du i kommentaren din også kan tipse meg om slike (halv)skjulte bloggskatter - hvis du vet om noen.

OBS: Hvis du ikke har egen blogg må du legge igjen en e-postadresse jeg kan nå deg på hvis du vinner.



78 kommentarer:

  1. Gratulerer med jubileum :) du har så flott blogg, og alltid like flink å oppdatere. Vi vanker i de samme blogger, tror jeg, så har ingen skjulte skatter å vise til

    SvarSlett
  2. Tillykke med jubilæet :) Jeg læser med hos bl.a. Lone Landmand, Slagt en hellig Ko, knitting by kaa og Hverken fugl eller fisk - måske har du også lyst til at følge danske bloggere?
    Hilsen Conny (@) familienfisker.dk
    Den lilla er rigtig fin :)

    SvarSlett
  3. Gratulerer med jubileum :)

    SvarSlett
  4. Gratulerer med jubileum :)

    SvarSlett
  5. Hipp hipp hurra for deg Pludrehanne !!! Koser meg på bloggen din. Jammen tror jeg ikke det ble kastet litt her i huset når i fjor når du hadde opprydding. Kom ikke så langt som deg, men takk for inspirasjonen :-)

    SvarSlett
  6. Hurra! Ha en strålende dag! Mvh siv

    SvarSlett
  7. Gratulerer med bloggjubileum!! Syns alle tre fargene var fine, jeg, ikke lett å velge her.
    8. mars er en finfin dag å trekke på - det er nemlig min bursdag :-)

    A propos fine blogger. Oppdaget nylig en svensk blogg som heter Vuxenmamman. Ellers tror jeg vi stort sett leser mye av det samme.
    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  8. Gratulerer så masse! Den lilla er min favoritt. Elsker Essie, helt klart den beste lakken :)

    SvarSlett
  9. Oi så fine! Jeg har Buy me a Cameo fra før, men likte både den lilla og den rosa :)
    Gratulerer med fem år, ikke verst! Krever litt tålmodighet å fortsette så lenge!

    SvarSlett
  10. Hahaha åssa på kvinnedagen. :) Lykke til.Å gratulerer med 5 års dagen.

    SvarSlett
  11. Gratulerer så mye med jubileum. Du har en veldig koselig blogg og jeg koser meg veldig med innleggene dine. Har gjennom årene blitt veldig inspirert av deg og sjokoladekakeoppskriften din er flittig brukt i dette huset.

    SvarSlett
  12. Du Hanne du Hann, ka du finn på..Gratulerer..Bruka ikke å vinn, men det e lov å prøv seg..:))

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, Inger - nå noterer jeg bak øret (og for sikkerhets skyld her på bloggen) at dette var deg :-)

      Slett
  13. Hei. Gratulerer med jubileum, Hanne. Artig for en utflyttet sambygding og slektning å følge deg. Er ikke på sosiale medier av for jeg vet ikke hvilken grunn. Litt fordi jeg er ungdomskolelærer, og litt av mange andre grunner. . . . Likte veldig godt dine rydde og kaste eller gi bort tips i hele fjor. Tok mange tak i heimen her og. Følger deg videre, Evy

    SvarSlett
  14. Yey! Gratulerer med jubileum!
    Jeg får ikke nok av neglelakk og krysser fingrene for at en ny flaske kommer min vei ;)
    Ha en flott helg videre!

    SvarSlett
  15. Funny face ønsker jeg meg! Men viktigst: gratulerer med 5-årsdag! Liker bloggen din skikkelig godt! Håper på minst fem år til! Klem fra Sulvis

    SvarSlett
  16. Gratulerer med 5-årsdagen til bloggen! :) Om jeg skulle være så heldig å vinne, så ønsker jeg meg den lilla.
    God helg!

    SvarSlett
  17. Gratulerer med jubileum:-) Krysser fingre for at en av de fine neglelakkene blir min:-)

    SvarSlett
  18. Gratulerer med jubileum! Ønsker meg litt jamaica-følelse om jeg blir trukket ut. :)

    SvarSlett
  19. Gratulerer 5 årsdagen :-)Jeg brukers og titte innom din fine blogg,du legger ut masse spenne ting på den.....Du baker mye Go ti g som du
    legger ut så andre kan bruke :-)Heidi :-)

    SvarSlett
  20. Gratulerer med 5 år! Jeg fant bloggen din gjennom Sulvis her i vinter, og liker den kjempegodt! Gleder meg til å følge deg videre :) Mine tips til gode blogger er Glamourbibliotekaren, Koffeine, Puddersky, Blesscount, Ting som gjør deg glad og Sulvis, naturligvis!

    Hvis jeg vinner, blir jeg kjempeglad hvis jeg får Funny Face! Hilsener fra Anaruh

    SvarSlett
  21. Gratulerer med 5-årsjubileet! Jeg liker så godt at du skriver om litt av hvert:-)

    SvarSlett
  22. Fem år alt!.. Gratulerer!
    Klem fra Gry :)

    SvarSlett
  23. Jeg er med :)

    Hilsen Katrine Helle
    katrine_helle_8@hotmail.com

    SvarSlett
  24. Gratulerer med jubileum! Elsker essie neglelakk, kunne gjerne hatt den lyseste:)
    Hilsen Anne-Lill
    annelill74@gmail.com

    SvarSlett
  25. Gratulerer! Jeg har fulgt deg i flere av disse årene, og særlig opprydningsaksjonen fenget meg :-) Hvis jeg vinner vil jeg aller helst ha den gullbronsebeige :-) Hjertelig hilsen Hanne.

    SvarSlett
  26. Gratulerer! =)
    Jeg er gjerne med og ville blitt super glad for "jamaica me crazy" negllakken!

    imadeleine@live.no

    En blogg jeg pleier kikke innom er blog.fjeldborg.no/ =)

    SvarSlett
  27. jamaica me crazy
    rebecca95@live.no

    SvarSlett
  28. Gratulerer med jubileet :)
    jeg ville blitt like glad for hvilken som helst av fargene - nydelige alle sammen :)
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  29. Gratulerer med jubileet! :D Jeg er så heldig å ha navnedag akkurat på kvinnedagen, og håper det vil bringe ekstra vinnerlykke! :D
    Ønsker meg den "gullfargede" lakken om jeg skulle bli en av de heldige.
    Lykke til videre med bloggingen!

    Mvh Beate M
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  30. Gratulerer!! ;D Viss jeg vinner blir jeg glad for hvilken som helst av de lekre fargene!

    sighal@live.no

    SvarSlett
  31. Elise Dyling Nordfjæren24. februar 2014 kl. 14:04

    Så fin blogg du har! :D
    Mvh
    Elise Dyling
    elisedylingnordfj@hotmail.no

    SvarSlett
  32. Jeg er også med, og ønsker meg mest Jamaica Me Crazy :)

    SvarSlett
  33. Maja Iselin Eklund24. februar 2014 kl. 18:44

    Jeg er med og gratulerer!:)

    majsen-ek@hotmail.com

    SvarSlett
  34. Gratulerer med jubileum :) du har en kjempe flott blogg, og alltid like flink å oppdatere. Essie-neglelakkene er mine favoritter, så dette var en superduper premie! Likte alle fargene, så tror vi har litt samme smak, hehe! men om jeg må velge likte jeg "funny face" aller best! :)
    Stå på videre!

    Mvh
    Viktoria Marøy / viktorianm@hotmail.com

    SvarSlett
  35. Så gøy!
    Då er vi nesten "like gamle" ;-)
    Har blogga frå juli 09.

    Du er så kreativ!
    Takk at du deler!

    PS: Uansett vakre fargar :-)

    SvarSlett
  36. Gratulerer! Jeg falt veldig for "buy me a cameo", superfin farge. :)

    Ha en fin kveld videre!

    ma6ica@gmail.com

    SvarSlett
  37. Gratulerer!
    Har dessverre ikke noen blogg-tips til deg.

    Jeg blir gjerne med i trekningen :)

    i_sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  38. Gratulerer!
    Ha en fin kveld videre :)
    stina_rule@live.no

    SvarSlett
  39. Hei og gratulerer med blogg-jubileum :-) Melder meg på din flotte give-away og om jeg skulle være så heldig å vinne kunne jeg tenkt meg "by me a cameo". Flott blogg du har :-)

    SvarSlett
  40. Åh, så fine lakker! Elsker Essie! Mitt siste innkjøp er "Ballet slippers", nydelig rosa/nude tone :)
    Anbefaler forøvrig Camillemilk sin blogg, litt interiør og generelle betraktninger rundt det å være dansk i Norge :) Klem, annesilje80@hotmail.com

    SvarSlett
  41. Hei Hanne, gratulerer med jubileet. Som jeg har sagt til deg tidligere, bloggen din er som et godt dameblad. En blogg-anbefaing: "Kjerstis hverdagsgleder"
    Ønsker meg den ordentlige rosa:-)
    Vennlig hilsen
    Eva F.H
    efh.fauske@nfk.no

    SvarSlett
  42. Har du holdt på i fem år allerede? Jøss! Jeg kommer og går som leser, og er ikke flink til å legge igjen kommentarer etter jeg gav meg med blogging selv. Men jeg storkoser meg hver gang jeg er innom, og leser mange sider bakover. Takk for fine hverdagsstunder!

    SvarSlett
  43. Jeg leser ofte bloggen din, særlig fulgte jeg nøye med på ryddeprosjektet ditt. Og så er det ikke til å komme forbi at du har mange fristende oppskrifter!

    SvarSlett
  44. Gratulerer med 5-årsdagen! Kan anbefale danske Lone Landmand. "Buy me a cameo" er lekker :o)

    SvarSlett
  45. Gratulerer med jubileum











    Gratulerer med jubileum!
    Trodde jeg hadde vært inne å skrevet her tidligere, men skjønner nå at hver gang jeg skriver fra mobilen så forsvinner det rett og slett.


    SvarSlett
  46. Gratulerer :) Krysser fingrene ;) Hilsen Lene (lenek77@gmail.com)

    SvarSlett
  47. Jeg ønsker meg en rosa farge om jeg vinner :)
    Gratulerer!!
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  48. Så utrolig artig - 5 år, det er virkelig lenge ♥ Og så utrolig flott at du faktisk vil feire denne kjempe fine dagen med oss leserne dine. Jeg har ikke vært så flink til å kommentere, men vanskelig å huske det når man blir så oppheng og betatt av de kreative, inspirerende og fine innleggene du poster. Må si meg helt elsk i disse Essie neglelakkene. De er så vanvittig gode på, holder lenge og har en så nydelig fin farge og shimmer i seg. Dessverre er de i dyreste laget for meg og jeg holder til de billige Depent neglelakkene, som merkes at er mye dårligere enn det ene Essie neglelakken jeg har som jeg var så heldig å få av en venninne! Jeg skulle virkelig ønsket å pyntet meg opp i en nydelighet av en Essie neglelakkflaske i den vakre rosa fargen. Er rett og slett helt frelst og forelsket. Så knæsj og jentete = perfekt! Gleder meg masse, masse til trekningen. Ha en fortsatt kejmpe flott kveld videre da Hanne!♥

    Mvh benedicte Holsen
    benedicte-99@hotmail.com

    ♥♥♥

    SvarSlett
  49. Hei :)
    Jeg følger ikke så mange blogger sånn "fast" bare stikker innom iblandt :)
    Men Vidunderpappa er jeg glad i :)
    Ønsker meg Funny Face.
    Mvh Siv
    sivojento@hotmail.com

    SvarSlett
  50. Gratulerer, ønsker meg lilla. Heidi@cabdata.com

    SvarSlett
  51. Gratulerer med jubileum! :) Ønsker med " Funny face" :)

    pia_emilie94@live.no

    SvarSlett
  52. Gratulerer med jubileum :)
    Mye flott lesestoff på bloggen din Hanne, du har (fortsatt) en super evne til å formidle interessante og inspirerende innlegg :)
    mvh/klem
    renate@nordlysnett.no

    pS: sånn just in case, så syns æ den råååsa va fin :D

    SvarSlett
  53. Så fine :D
    Skulle jeg være så heldig å vinne så ønsker jeg meg fargen buy me a cameo :)
    Rannveig Kh
    rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  54. buy me a cameo :-)
    sandraholte10@hotmail.com

    SvarSlett
  55. Åå, så fantastisk, jeg elsker essie neglakkene! Oog gratulerer:D

    selmaborch@hotmail.com

    SvarSlett
  56. Her er det vel bare å bøye seg i hatten og slutte seg til gratulantene!
    Favorittfargen blant premiene er nok Jamaica me crazy; lekker!!

    SvarSlett
  57. Så gøy! Jeg slenger meg med, nå som jeg har snublet innom og oppdaget den gode bloggen din. Gratulerer så mye med fem års pludring!
    Den midtersre lakken var aller finest i mine øyne - den ville passe perfekt til leppestiften jeg har på i dette øyeblikk. Alltid spennende med giveaways, altså.
    Riktig god helg!

    SvarSlett
  58. Jeg biter negler...vil gjerne slutte og håper at neglelakker i nydelige farger kan gi motivasjon.

    krysser fingrene :)

    mvh
    kjerstin
    wilak@online.no
    ..

    SvarSlett
  59. Gratulerer med 5 år :) ønsker meg den neglelakken i gullbronse :) har ingen essie neglelakker så krysser fingrene
    mvh janne
    jannebabzen@hotmail.com

    SvarSlett
  60. Gratulerer så mye! Ønsker meg neglelakken i gullbronse hvis jeg er så heldig at jeg vinner :) tina.sves@gmail.com

    SvarSlett
  61. Nå når jeg endelig har begynt å få lange negler igjen, hadde det passet bra å vinne noe å pynte de med :)

    SvarSlett
  62. Gratulerer så mye med jubileumet! Dette var stas! Og belønne oss? Det er jo kjempe kjekt <3 Får krysse fingrene. iselin_8@hotmail.com

    SvarSlett
  63. Gratulerer så mye med jubileumsdagen! du har en veldig fin blogg! Det er en ære å få delta i konkurransen din :) Den rosa, "funny face" så utrolig pen ut! elsker essie neglelakker og ønsker meg virkelig flere ;)
    Epost: ella--97@hotmail.com

    SvarSlett
  64. Gratulerer så mye med jubileumet! Jeg elsker essie sine neglelakker. Er så mange fine farge og ikke herlig kvalitet :)
    yvonne.b.l@hotmail.com

    SvarSlett
  65. Jeg er med :) Ønsker buy me a cameo :)

    Sara
    rangoahang@hotmail.com

    SvarSlett
  66. Gratulerer med jubileet! Så kult at du fortsatt holder på med blogging etter så lang tid, og klarer å gjøre en så utrolig god jobb! Fortsett slik, og jeg håper du kan feire mange slike.
    (epost: jo-dahl@hotmail.no)

    SvarSlett
  67. Gratulerer!
    Jeg vil gjerne være med i trekningen :)
    Camilla, skogsmusa@hotmail.no

    SvarSlett
  68. Gratulerer så masse med jubileet.

    Jeg har aldri prøvd Essie så dette har jeg lyst til å være med på. Om jeg er den lykkelige vinner så vil jeg gjerne ha "buy me a cameo"

    SvarSlett
  69. Gratulerer med jubileet!
    Håper du holder på i årevis ennå, koser meg ofte med bloggen din. Veldig sjelden det er lakk på mine kortklipte sykepleienegler, men om jeg skulle være så heldig å vinne, er "buy me a cameo" favoritten.

    SvarSlett
  70. Gratulerer så masse med 5 års blogging :)
    Jeg prøver lykken og krysser fingrene :)
    Min favoritt eller har 2 favoritter, men blir glad uansett :)
    Favorittene er disse 2 :)
    jamaica me crazy & Buy me a cameo :)

    Ønsker deg og dine en fantastisk flott helg.
    Stor hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  71. Elsker Essie lakkene! Krysser neglene for at en av de blir min :)

    En blogg jeg liker veldig godt som er litt utenom det vanlige er foldyouso.com. (papirbretting/origami) Litt lenge mellom hver bloggpost er det eneste som er litt dumt. Ellers av mote- og livsstilbloggene så liker jeg worldofmike.no... det var vel de jeg kom på i farta...

    Ha en fin helg! Hilsen Silje S (sniljeee@gmail.com)

    SvarSlett
  72. Liker godt bloggene zoopayne og mycakies :-)
    Blir glad for både "funny face" og "buy me a cameo". God helg!

    SvarSlett
  73. Gratulerer med jubileet! Du skriver klokt og inspirerende!

    SvarSlett
  74. Gratulerer så masse:) Jeg syns alle fargene er like fine forresten :)

    SvarSlett