søndag 2. september 2012

Koppevaksine? Nei takk!


Jeg begynner å bli beryktet for min koppemani. På kontoret har jeg en kopp for ethvert tenkelig humør eller antrekk (pluss nokre til.)

Her hjemme sniker jeg så mange kopper inn i skapet som overhodet mulig. idErik har (nesten) sluttet å spørre: Og hva skal du kaste for å få plass til denne??

Dette er foreløpig siste tilskudd. En lysegul, lekker sak som jeg kjøpte på helgetur til Umeå, laget av svenske Eva A. Holmström.

Nydelig kopp som bare blir enda bedre når man overraskes med kakao til helgefrokosten!





5 kommentarer:

  1. Så lenge det ikke blir kopp-arr :D Koselig å følge bloggen din :D

    SvarSlett
  2. Så fin! Og veldig kjent problemstilling... Mannen meiner at vi snart har så mange koppar at dei vi eigntleg har må ut (særleg!)

    SvarSlett
  3. Nydelig kopp, har litt samme dilla på glass :)

    SvarSlett