søndag 8. april 2012

Alle burde ha en påskeegg-venn!


Gjennom nettforumet Hobbyboden har jeg også i år utvekslet påskeegg-gaver med en fremmed dame et annet sted i landet.


Denne gangen er det Mari som har satt en ekstra piff på påskeferien min, med daglige overraskelser fra palmelørdag til 2. påskedag.



Jeg har fått lesestoff, stearinlys, bomullsgarn i gilde farger, brodersaks, spennende te, mat- og hobbyoppskrifter og frø til blomkarse og squash.



Jeg har også fått hjemmelaget påskepynt (tre søte tøyhøner som jeg tok jeg med i båten uten å fotografere først), restegarn til et lappeprosjekt og etui til papirlommetørklær.



Én dag igjen nå.
Dette har vært kjempekoselig. Håper også Mari har kost seg med pakkene jeg sendte til henne.



3 kommentarer:

  1. Enig med du trivsel med påskekalender. Jeg er mega fornøyd med min og har funnet ut at jeg liker påskekalender bedre enn julekalender!!

    SvarSlett
  2. Bra du er fornøyd :)
    Jeg har kosa meg veldig jeg :D Er spessielt imponert over det sydde hjertet og innpakninga på godteri og te, veldig stilig!

    SElv om det var koselig med julekalenderen er jeg enig med Brit :)

    Kos deg med siste rest av påskeferien, det skal hvertfall jeg gjøre :)

    SvarSlett
  3. Så flotte gaver du har fått! Og jeg er faktisk enig med de over, det var ekstra stas med påskekalender.

    SvarSlett