torsdag 9. februar 2012

Hm. Mon tro om jeg ikke trenger...


Jeg har egentlig ikke dingsedilla, og bytter ut mitt tekniske utstyr kun når jeg må. Men noen ganger simpelthen må jeg. Da gjør det jo ikke noe at det også ser pent ut.

Nå har jeg endelig fått meg bærbar pc. Den er rød, med matchende mus. Og jeg vurderer å bestille verdens søteste musematte til den...

Lekker, hvit iPhone med überstilig deksel har jeg også skaffet meg, etter endelig å ha klart å ta farvel med en tilårskommen Nokia av typen klapptelefon, med plass til FEM bilder. De  siste månedene var den teipet på kryss og tvers etter diverse uhell, og den laget til slutt ingen lyd. Den store tystnaden ga nådestøtet.
Dekselet med oldemorsruter har jeg bestilt fra zazzle.com - der finner du garantert flere deksler du bare ha. Hold på kredittkortet, jenter ;)


Budsjettåret 2012 er enda ungt, men jeg trodde egentlig jeg hadde alt jeg trengte for en stund. Det er da bloggen "Desiree kort og godt" viser vei. Desiree har føyd ytterligere behov og "må ha" til investeringslisten.
Sa jeg dååån?!
Alle veskene i dette blogginnlegget er kamerabager for damer!
Dette var en komplett ukjent verden for meg. Nå skjønner jeg hvorfor livet mitt stundom framstår litt uglamorøst...

Jeg skuler bort på min supernøkterne, trauste, svarte fotobag.
Hvorfor har jeg ikke en sånn lilla Kelly Moore, eller kanskje en fra Ketti Handbags?


Look good behind the camera - jomen sa jeg smør!

Eller en sånn?



*mumle, mumle*


4 kommentarer:

  1. Livet er så full av materielle fristelser at man kan rent bli ør av hodet av det!! Den kameraveska var bare * sukk* fristelse...

    SvarSlett
  2. Det er viktig å være riktig utstyrt vet du. He he. Tusen takk for hyggelig hilsen hos meg :-)

    SvarSlett
  3. Hehe, det er ikke alltid like lett. Har du ikke et rom du skal pusse opp også? SOm du bare MÅ ha strikketapet på? Noen ganger er det dyrt å sitte med dataen..

    SvarSlett
  4. Herregud - Jeg kjenner at jeg også trenger... Blir ei farlig helg dette, om jeg skal la meg inspirere av alt det spennende du tipser meg om =)))

    SvarSlett