onsdag 22. februar 2012

3 års blogging = give away!


Tenk: I dag er det tre år siden Pludrehanne gikk på lufta. Det må naturligvis feires. Og det vil jeg gjøre ved å dele ut vinnersjanser i et gratis blogglotteri (eller give away, som det heter på nynorsk...)!

Du får

Ett lodd for å legge igjen kommenter. (Husk kontaktinfo dersom du ikke har egen blogg.)

Et ekstra lodd dersom du også linker til lotteriet fra egen blogg. Bruk i så fall det øverste bildet.

Ekstralodd også for å linke via facebook.

På det meste kan man altså få tre lodd. Skriv i kommentaren hvor mange lodd du har. Skriv gjerne også hvilken premie du har aller mest lyst på, om du er en av de heldige.

Trekning: Lørdag 10. mars kl 12.

Jeg har vært hos Fru Dahl på Fauske (fantastisk butikk!) og kjøpt tre gevinster som jeg håper skal falle i smak. De er egnet til å skape litt vårstemning i kjøkkenet.

Blomstrete brikke til brødkurven og vårgrønt kjøkkenhåndkle, begge deler fra Green Gate

Kjøkkenhåndkle fra Green Gate og nostalgisk oppvaskbørste fra Comptoir de Famille

Brikke til brødkurven +  verdens søteste mini-neglefiler (Green Gate) og tre jordbærkarameller.

Takk til mine kjære lesere som gjør det så morsomt å blogge
- og tvi-tvi i trekningen!


91 kommentarer:

  1. Gratulere med 3-års jubileum Hanne. Jeg har fulgt deg hele tiden og kost meg med bloggen din, både når det gjelder de deilige oppskriftene og alle de andre innleggene om løst og fast. Herlig blogg du har.
    Lykke til videre.

    SvarSlett
  2. Gratulerer med 3 år som bloggere!
    Det var virkelig noen fine vårlige ting du har som give away premier, klart jeg vil være med.
    Jeg trekker to lodd og håper på vinnerlykke.
    Ønsker deg en fortsatt fin uke og håper å få følge deg videre som bloggere i mange år fremover!
    Pernilla

    SvarSlett
  3. Gratulerer med 3 års jubileumet. Jeg er på besøk hos deg minst 1 gang i måneden, og har lest flere av bøkene du har anbefalt her :)

    Ha en fin uke videre

    Jeg har lagt ut bilde på bloggen min: http://minlillehandarbeidsblogg.blogspot.com/ + på facebook :)

    SvarSlett
  4. Gratulerer med 3 år som bloggere!
    Det var virkelig noen fine vårlige ting du har som give away premier, klart jeg vil være med.
    Jeg trekker to lodd og håper på vinnerlykke.
    Ønsker deg en fortsatt fin uke og håper å få følge deg videre som bloggere i mange år fremover!
    Pernilla

    SvarSlett
  5. Gratulerer med jubileum!
    Så gøy med give-away, ett lodd til meg.

    SvarSlett
  6. Gratulerer med 3 års jubileum!
    Klart jeg vil være med å feire!
    2 lodd på meg, og er kjempespent på om jeg vinner en av de flotte gevinstene;)

    Ha en fin dag!
    Klem fra Turid;)

    SvarSlett
  7. Gratulerer!
    Så glade farger det var på gavene, blir i godt humør!
    Hanne Kjersti (hanne.kjersti.lokken@dt.no)

    SvarSlett
  8. Gratulerer! Jeg vil gjerne være med på jubileumslotteriet. 2 lodd til meg, linker til deg på FB :)

    SvarSlett
  9. Gratulerer med tre år, vil gjerne ha et lodd.
    Reidun (reitof@online.no)

    SvarSlett
  10. Gratulerer med jubileet! Det er stas det!
    Linker til deg fra FB også når eg først er i gang ;))

    Klem Vibbedille ;))

    SvarSlett
  11. Tillykke - jeg snupper 1 lod.

    SvarSlett
  12. Gratulerer med 3-årsdagen! Jeg har ikke blogg selv, men bruker mye tid på andre sine blogger! Din er jeg ofte innom, Pludrehanne.

    SvarSlett
  13. Halloen .. gratulere med 3 årsdag ... masse koselig her inne... feire med brask og bra,,,

    SvarSlett
  14. Gratulerer med jubileum! Morosomt med utlodding da!
    Originalt. :-)

    mvh Tiger på Hobbyboden

    SvarSlett
  15. Gratulerer som 3-åring! Jeg kaprer 1 lodd akkurat nå. Fine premier!

    Hilsen Fama

    anihaarb@online.no

    SvarSlett
  16. Gratulerer med 3 år! Jeg er med, 1 lodd.
    line.strandli@gmail.com

    SvarSlett
  17. Så koselig!
    Gratulerer med 3 års blogg!!
    Det er alltid koselig å titte innom deg!
    Selv sliter jeg med blogginga for tiden og har vel knapt nok blogget dette året, men håper jo å komme igang igjen snart.

    SvarSlett
  18. Flotte ting! Kom i vårstemning!

    Spirulin@hotmail.no

    SvarSlett
  19. Gratulere så mye :-) 1 lodd på meg.

    mvh kahane43@hotmail.com

    SvarSlett
  20. Trekker 2 lodd! Linker på Facebook!

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  21. 1 lodd håper jeg på!

    Beste hilsen
    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  22. Gratulerer med 3-årsjubilèet!:)

    Jeg tar 1 lodd. Og har en give away i min blogg,også.;)


    Klem,Meta

    SvarSlett
  23. Gratulerer med jubileum :-)
    Flotte premier i giveawayen din. Tar et lodd og krysser fingre....

    borgny_bjerke@hotmail.com

    SvarSlett
  24. Kjempefine premier. Gratulerer med treåringen:)Jeg tar et lodd.

    SvarSlett
  25. Gratulerer!
    Så fine premier - jeg prøver lykken med ett lodd :)

    SvarSlett
  26. Gratulere med 3 års-dagen !!! Jeg er med og x-fingre og tær ... flotte premier du har ... Ha en fin vinterferie ;-)

    SvarSlett
  27. tar to lodd:) utrolig fine premier (likte best d i midten)
    håper eg er heldig:)
    mvh Janne
    jannebabzen@hotmail.com

    SvarSlett
  28. Gratulerer med jubileum. Jeg tar gjerne ett lodd :)

    SvarSlett
  29. Gratulerer !
    Deltar med 2 lodd :)

    Bente S.
    gully2345 a) hotmail.com

    SvarSlett
  30. ●♥✿❀Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ❀✿♥●
    ● 1 Lodd for komentar
    ● 1 lodd på linke til facebook :)

    ●♥✿❀Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ❀✿♥●
    Fin giveaway du har ^^
    Gratulerer med 3 års jubileum =)
    Hvis jeg vinner vil jeg har surprise i posten :)

    ●♥✿❀Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ❀✿♥●

    charlotte_kolnes@hotmail.com

    SvarSlett
  31. Så skjønne premier!
    Jeg vil gjerne prøve lykken med 2 lodd :)
    Klem fra Tonje

    SvarSlett
  32. Gratulerer med jublieum! Alle gavene dine var kjempeflotte så jeg ville ha blitt glad uansett!

    SvarSlett
  33. Herlig. Gratulerer med jubileum.

    2 lodd til meg.

    SvarSlett
  34. Jeg blir gjerne med, og tar 1 lodd for denne kommentaren :-)

    SvarSlett
  35. Gratulerer med flott blogg. Jeg tar 3 lodd og har like mye lyst på alle premiene, de er jo kjempefine. Krysser fingrene og håper på litt flaks.

    SvarSlett
  36. Gratulerer med 3års jubileum! Det er alltid trivelig å titte innom bloggen din. Og så vårlige og koselige premier du har funnet, ble jo i godt humør bare av å se på dem. Jeg har linket til deg på bloggen min, så da blir det 2 lodd på meg :)

    SvarSlett
  37. Gratulerer så mye :-)
    Flott give away du har - jeg tar 2 lodd og linker i bloggen min.
    Ønsker deg en kreativ og fin helg.
    Quilteklem

    SvarSlett
  38. Jeg er med :D deltar med 1 lodd :) Rannveig Kh, rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  39. Gratulerer med jubileet, som jeg har sagt til deg tidligere, bloggen din er et av mine dameblad. Håper du fortsetter lenge.
    Ha ei fin helg.
    Klem Eva F.H

    SvarSlett
  40. Gratulerer med 3 år. :)

    Så fine premier du har, fikk helt vårfornemmelser av dem. Tar gjerne et lodd jeg også. Og så ønsker jeg deg og dine en god helg.

    SvarSlett
  41. Gratulerer med 3årsdagen! :) Så fin blogg du har! Tar gjerne ett lodd jeg :) Herlige premier!

    SvarSlett
  42. Gratulerer med 3 års blogging. Jeg snublet innom via Google ved juletider og har tittet innom nå og da. Flott blogg!

    PS! Jeg tar gjerne ett lodd.

    SvarSlett
  43. Gratulerer!

    Fine premiar;o)
    Eg prøver lykka med 1 lodd.

    Solklem

    SvarSlett
  44. Gratulerer!
    Jeg blir med, 1 lodd.

    mf.i@hotmail.com

    SvarSlett
  45. Gratulerer så mye med 3 år - hurra! 1 lodd, takk.

    SvarSlett
  46. Gratulere med jubileet!

    SvarSlett
  47. Gratulerer! veldig fin blogg, og prøver lykken! :)

    hannahaaland@gmail.com

    SvarSlett
  48. Gratulera med jubilèet! Det er koseleg å følge med i blogginga di :o)

    SvarSlett
  49. Så herlige premier! Gratulerer med 3 år:D Jeg vil gjerne bli med med 1 lodd:) Dersom jeg skulle være så heldig kunne jeg godt ha tenkt meg brikke til brødkurven og vårgrønt kjøkkenhåndkle :) Elsket de!!:) linda_nysveen@hotmail.com

    SvarSlett
  50. Så flotte premier da :) gratulerer med de 3 år - jeg er stadig innom den koselige bloggen din.

    SvarSlett
  51. Nå har jeg laget link på sidebaren i bloggen min. Du må gjerne ta en titt på min blogg også.
    Gratulerer med 3 år som blogger :)). Jeg finner mye inspirasjon gjennom bloggen din.
    Ha en fin søndag. Nydelig vær, så det er vel lett:))

    SvarSlett
  52. Denne må eg ikkje gå glipp av..
    1 lodd til meg :-)

    SvarSlett
  53. Gratulerer med 3 år :)

    Ett lodd på meg!

    SvarSlett
  54. Så koseleg! Eg tar to lodd, link og kommentar. Ønskjer deg ei fin veke.

    SvarSlett
  55. Så koselig. Gratulerer med jubileum! :) Ett lodd på meg.

    SvarSlett
  56. Gratulerer med 3 åringen :-)
    2 lodd til meg.
    Nydelig premier, jeg liker alle sammen. Vist jeg skulle bli en av de heldige ønsker jeg brikke til brødkurven og vårgrønt kjøkkenhåndkle.

    SvarSlett
  57. så koselig!
    fikk jo riktig vårfornemmelse av disse premiene ;)
    1 lodd til meg ;)

    SvarSlett
  58. Jeg har lavet et link på FB, Zania Kaas

    http://likebree.kaashalvorsen.dk

    SvarSlett
  59. Grønt er skjønt og tilfeldigvis også min favorittfarge. Så om jeg vinner med mitt ene lodd håper jeg på det grønne settet! :) Vennlig hilsen prinsesse grønn, Pia. :)

    SvarSlett
  60. vil være med på lotteriet 1 lodd

    SvarSlett
  61. Gratulerer med jubileum! Prøver gjerne lykken med et lodd!
    - Helle (helle.marie@gmail.com)

    SvarSlett
  62. Gratulerer med 3 år!! Fru Dahl på Fauske er et eventyr, og nå har vi Fru Dahl på City Nord i Bodø også :-) Jeg vil gjerne delta med ett lykkelodd for disse søte premiene. anikris3@online.no

    SvarSlett
  63. 3 lodd på meg. Over helga skal jeg til Bodø, så må innom Fru Dahls på city nord å se. Gleder meg! Ha en fortsatt fin helg!

    SvarSlett
  64. Hiver meg så klart med!
    Satser på vinnerloddet med et lodd :)

    Mvh Camilla, toyotacrown (ætt) hotmail.com

    SvarSlett
  65. Hei.Er ofte innom hos deg,koselig blogg du har.
    Tar ett lodd.
    Hilsen Vigdis. (jmag-vaa@online.no)

    SvarSlett
  66. Hei!
    Prøver meg med et lodd jeg :)
    celinexb@msn.com

    SvarSlett
  67. Wow du har masse flotte bilder på bloggen din, og kjempefine premier.

    Tar gjerne 2 lodd jeg ;-)

    SvarSlett
  68. Gratulerer masse med 3 års dagen...jeg prøver lykken med 1 lodd :)
    Mvh Monika Taarneby(nika_nor@hotmail.com)

    SvarSlett
  69. Jeg vil gjerne ha ett lodd:)

    SvarSlett
  70. Hei!Er med på denne trekningen.Du har en morsom blogg.

    SvarSlett
  71. hei Hanne - som alltid en fornøyelse å lese bloggen din. Kreative løsninger - og artig med lotteri. Prøver lykken og tegner meg for to lodd. Grønn premie er vel et vårtegn? Klem fra ho Inger

    SvarSlett
  72. Grattis med jubileum :o) Slenger meg med her .. alltid spennende med give-aways .. 1 lodd til meg er du snill :o)

    Keep blogging!!

    SvarSlett
  73. Kunne gjerne ha tenkt meg håndkleet og oppvaskebørsten jeg:) De var kjempefin!

    Tar med meg 1 lodd jeg :)

    Klem Charlotte

    SvarSlett
  74. Gratulerer så mye med jubileet ditt! To lodd på meg takk...

    SvarSlett
  75. Hei! For en flott give away, flotte ting - å "karamellene" ser herlige ut.

    Jeg prøver meg med 1 lodd denne gangen :)

    Ønsker deg en fin natt, fra Tone - tonelove_89@hotmail.com

    SvarSlett
  76. Gratulerer med blogg-jubileum - og god helg!

    Ett lodd til meg, hvis jeg skulle være så heldig kunne jeg godt tenkt meg oppvaskbørsten og kjøkkenhåndklet.

    SvarSlett
  77. Gratulerer med jubileum. Eg vil gjerne ta eit lodd på dei flotte premiane:)

    SvarSlett
  78. Gratulere! Ja, det hadde vært gøy å vinne hos deg... ha en fin helg!

    SvarSlett
  79. Gratulerer med jubileum Hanne!
    Vil gjerne ta et lodd her jeg også.
    (trunple@hotmail.com)

    SvarSlett
  80. Prøver lykken med 1 lodd! Gratulerer!

    SvarSlett
  81. Herlig blogg du har Hanne, er stadig innom å titter. Har prøvd en del av oppskriftene dine. Krydret nøtteblanding er bare helt herlig....
    1 lodd på meg. Ønsker deg samtidig god helg.

    SvarSlett
  82. Gratulerer:)
    Tar 1 lodd:)
    livvedvik@hotmail.com

    SvarSlett
  83. Hei, gratulerer med de første 3 årene som blogger. Jeg deltar med 1 lodd og synes de to første premiene var helt meg. Du er jammen generøs med flotte gaver :-) klem fra Kristin

    SvarSlett
  84. Gratulerer, jeg tar ett lodd

    SvarSlett
  85. Gratulerer, kjempe flott giveaway. Vist eg skulle vere så heldig å vinne ville eg hatt nr 1 eller 3:-) Tar 2 lodd forresten. GOD HELG til deg

    SvarSlett
  86. Gratulerer så mye med de 3. Jeg følger deg jevnlig, du skriver lett og godt. Passer oss for oss godt opp i årene. Hilsen "gammel" dame fra Mandal

    SvarSlett
  87. Gratulerer med tre år som blogger!
    Nydelige ting fra Green Gate!!
    Var langt ned til kommentarfeltet nå, men krysser fingrene og tar et lodd jeg også :)
    Laila

    SvarSlett
  88. Venter i spenning på trekninga. ;)

    SvarSlett
  89. Quality articles is the secret to attract the visitors to visit the web site, that's what this website is providing.
    Also see my site > chelsea transfer news cavani

    SvarSlett