tirsdag 4. oktober 2011

Å, som jeg skal drikke te!


Høsten har så langt vært heftig - og begeistret!

Valnesfjord Nærmiljøutvalg, som jeg er med i, har arrangert politisk kaffeslabberas med lokale folkevalgte, relansert nettsiden valnesfjord.no og nå sist: Samlet 60-70 sambygdinger til kreativ idemyldring hele helga som vi nettopp la bak oss. Vi kalte det begeistringshelg, og begeistring ble det og blir det!

Ikke minst har jeg vært travel med å figurere i lokalavisene for å fronte snart det ene, snart det andre, og har nå lovet både meg selv og nærmeste familie å ta det litt med ro med denslags.

Travelheten har ikke lagt seg. Nå er det myriader med jobbeoppdrag som skal effektueres. Jeg trenger nok egentlig å ha litt fri, men det får vente.

Mens jeg venter gjelder det å gjøre livet så behagelig som mulig. Jeg kan for eksempel nyte te fra splitter ny termos og krus fra Green Gate. Å, som jeg skal drikke te. Høsten er en fin tid - hva gjør du for å kose deg?



6 kommentarer:

  1. Jeg drikker også te, og brenner masser av stearinlys! Også tuller jeg meg inn i selvheklede bestemortepper :-)

    SvarSlett
  2. Koser meg med Green gate kopper eg og,men mine er røde:)Og teen og kaffen smaker mykje bedre i dei koppane synest eg:):):)

    SvarSlett
  3. Å, de var jo så søte. Må visst sjekke dem ut :)

    SvarSlett
  4. Såg din vän förfrågan och blev jätteglad! Självklart skrev jag JA! Men nu ser jag inte att jag följer din KÖPSTOPPs blogg från min facebook, ser du min face book sida.

    nettan.klar@gmail.com
    anette carlsson

    SvarSlett
  5. Green gate har så snygga saker :)

    Kan rekommendera AYURVEDA TEA som jag beställer på nätet.Jag får lätt ont i magen av te och kaffe med det tee`t är jättegott och välgörande. Till och med stora kaffefantaster tycker att ayurveda tea luktar jättegott.

    enkla nettan

    SvarSlett