torsdag 25. november 2010

Snart senker svarten seg


Dagene haster mot advent og tilhørende herligheter. Lucia, for eksempel. (Minn meg på at jeg på selve Lucia-dagen skal fortelle om første gangen idErik og jeg skulle ferie Lucia sammen...)

Det jeg er mest spent på med årets Lucia er om jeg kan være så inderlig heldig å vinne bildet du ser over her, eller en av Lucias artsfrender.
Jeg har falt ettertrykkelig dunderpladask for medblogger Snuskebassas figurer, og hvis du ikke har oppdaget Snuskebassa enda - skynd deg inn i bloggen hennes(men kom for all del tilbake hit ved en senere anledning!)
Hun har blogglotteri akkurat nå, og det er bare såvidt jeg vil fortelle dere det - av frykt for å redusere mine egne vinnersjanser :)

2 kommentarer:

  1. Der reduserte du dine vinnersjanser - jeg vil nemlig også ha! 1000 takk for tipset & ha en fin lørdag

    SvarSlett