mandag 19. mars 2012

Ull-kupp


Jeg vet ikke hvordan det er med deg. Har vårlengselen tatt deg? Den napper også meg i nakken, men klok av skade vet jeg at det fortsatt er litt vinter igjen. Og ikke minst håper jeg jo å få oppleve nye vintre. Derfor er jeg superfornøyd med å ha gjort et skikkelig godt ull-kupp i nettbutikken flust.no

Her har jeg brukt mine Trumf-poeng til å handle to fulle sett med Ulvang-ull til meget hyggelig pris - en blåstripete trøye med lyseblå longs, og en rød- og hvitstripete trøye med rød longs. 199 kroner for bukse og 249 for trøye.

Jeg trengte ikke engang å løpe for å kjøpe. Jeg bare klikket, og to dager etter lå plaggene i postkassen. Fint!




3 kommentarer:

  1. Ikke bare var de billige, de var jo lekre også!

    SvarSlett
  2. Tusen takk for gaven min som kom i posten i dag :)
    Kjempeartig å vinne!
    God påske til deg og dine.

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig, Grethe. Glad påske!

      Slett