onsdag 16. februar 2011

Blir du med ut og gå?


Det er på tide å sette nye batterier i skrittelleren og gjeninnføre mine gode gå-rutiner. Det nødvendige puffet fikk jeg da jeg ble invitert til å være med i en kampanje som arrangeres av Grete Roede og hjelpeorganisasjonen Care.

Her kan du både slå et slag for egen helse og hjelpe kvinner i Mali.

Ved å være med på kampanjen ”Gå i hennes spor” og gå 8.000 skritt om dagen i 30 dager, bidrar du med en hundrelapp til CAREs brønnprosjekt i Mali. Å bygge flere brønner er et viktig tiltak som gir en enklere hverdag for jenter og kvinner i et av verdens fattigste land.
En av deltakerne vinner til og med en reise til Mali. Det hadde vært noe!


Påmelding fra 15. februar, selve kampanjeperioden er hele mars måned.
Jeg skal "Gå i hennes spor". 8.000 skritt hver dag i hele mars. Blir du med?

Meld deg på her!


3 kommentarer:

  1. Hei hei :)

    Takk for tipset. Jeg har herved klikket meg videre og registrert meg :).

    Går allerede med teller på meg, hvor målet er 10000 om dagen. De registrerer jeg på dytt.no i konkurranse/drahjelp med min venninne og herr gjennomsnitt :).

    Ha en fin dag videre :)

    SvarSlett
  2. Hei Hanne! Så flott at du vil være med på skrittkampanjen vår! Og at du får andre til å melde seg på også. Det er vi veldig glade for. Ønsker dere lykke til med spaserturene og kanskje en av dere vinner tur til Mali. Jeg har vært der selv og det er et fantastisk land å oppleve.

    God tur!

    Vennlig hilsen,
    Ida Sem Fossvik,
    informasjonsrådgiver i CARE.

    SvarSlett
  3. For et supert tiltak Hanne. Klart jeg er med!
    Skal inn og registrere meg med det samme:))
    Kjekt å høre du gjorde et godt "varp" på Mammutdagen!
    Ha en flott spasertur, nå skal jeg ut på dagens tur med hundene:)
    Klem Anne Karin

    SvarSlett