fredag 19. februar 2010

Gild post


Denne uka har det vært stas å stikke hånden ned i postkassen, den ene dagen etter den andre. Mye fint og koselig har nemlig funnet veien til Sankthanshågen.

ReSIRIkulert har sendt meg et heklet armånd - helt i mine farger - etter at jeg deltok i hennes blogglotteri. Hun kaller det trøstepremie. Jeg kaller det superfin premie, og har allerede tatt det i bruk. På bildet skimter dere også det delikate kortet som fulgte med. Tusen takk, Siri!



Emmeline har sendt urtehakkeren som jeg vant i hennes sagnomsuste blogglotteri med nesten 1.250 "solgte lodd"/kommentarer.
Jeg måtte rekonstruere innpakningen slik at alle får se både urtehakkeren og pakken. Tusen takk, Emmeline!


Og jeg slutter ikke å la meg forbløffe av hjelpsomheten og sjenerøsiteten i bloggverdenen.
Hør bare:
Etter å ha siklet godt og grundig på Karnas nydelige tunikaer i ull og fleece - de er bare SÅ flotte - tilbød hun seg å tegne av mønsteret og sende meg det. Tenk, noe så snilt?!
Konvolutten bulte litt ekstra. Foklaring: sammen med det håndtegnede mønsteret kom et langt brev med gode råd og syveiledning, og en rull med Smil. Tusen takk, Karna!
Jeg lover å vise fram så snart jeg har sydd meg tunika :-)

Inntil så skjer får jeg pynte meg med mitt nyeste salgskupp, som også kom i posten: En Esprit bluse/tunika kjøpt fra Ellos for 224 kroner. Den er mye finere i virkeligheten enn på bildet, og svært god å ha på. Esprit har masse klær i min stil, og jeg er glad de er å få kjøpt fra Ellos, for jeg har ikke funnet noen forhandlere her i strøket.


9 kommentarer:

  1. Du har fått litt av hvert i posten du denne uka, blir spennende å se hva som dukker opp. Her er begge kjolene lånt bort til inspirasjon for jeg skal på turnstevne hele helga og da er det best m olabukse som ikke strammer. Ha ei fin helg!

    SvarSlett
  2. Så kos med så mye .. kos :o)
    Det er litt hverdagslykke i slikt.
    Og det trenger vi såvisst sann!
    God pludrehelg ønsker
    Nanni :)

    SvarSlett
  3. Hei på deg :-)

    Så heldig du er da, som får pakke i posten :-))

    Og et smil er alltid godt å få, enten i "menneskeform" eller spiselig :-))

    Ha en flott helg!

    Klem, Frøydis

    SvarSlett
  4. Oioi, så heldig.
    Da har du nok sendt ut god karma, det velger jeg alltid å tro når sånne gode ting hoper seg opp.

    Riktig god helg! :)

    SvarSlett
  5. Så mye flott du har fått i posten. Den tunikaen var utrolig lekker.

    SvarSlett
  6. Så heldig du har vært.

    Jeg har fått en kjempekoselig ting i posten denne uken, nemlig kjolen som Ellen har sydd.

    Dagens fangst i postkassen var ikke akkurat noe å rope hurra for. Veiavgiften er kommet, og den er på et saftig beløp - kr. 2.790,-. Men siden jeg vil HA bil, så er det bare å betale.

    SvarSlett
  7. Så mye fint du har fått. :-)
    Ha en god helg.

    SvarSlett
  8. Så artig .. :o) Går og venter på et par gaver jeg også nå .. gleder meg veldig :o)

    Før hadde de jo egne Esprit-butikker - men det er vel lenge siden tror jeg ..

    Det er altså så mange flotte mennesker rundt om i blogglandia .. og jeg ser ut til å bli positivt overrasket flere ganger hver dag :o)

    Ha en kjempefin helg - klemmer!

    SvarSlett
  9. Heisann
    For en koselig blogg du har!!! Og så sulten jeg blir av å se på alle de gode rettene du viser frem, siden jeg ikke har spist frokost enda, og har kun kaffekoppen ved siden av.
    Åvære snill mot andre, gir mye tilbake senere. Og du har jammen vært snill, siden du har fått så mye.
    Tunikaen var lekker!! Fikk nesten lyst til å herme litt, men så har jeg kjøpe-stopp på klær, så jeg får heller strikke meg noe fint!!

    SvarSlett