tirsdag 23. februar 2010

Heisann. Jubileum!


Upps. Jeg har sovet bittelittegrann i timen. I går var det nøyaktig ett år siden jeg opprettet bloggen min.

Men i dag er det ett år siden jeg publiserte mitt første ordentlige blogginnlegg, med bilde og greier, så det er vel greit å ta en aldri så liten markering i dag, er det ikke?
Hurra for en super hobby og hurra for alle mine hyggelige lesere! Takk for lune kommentarer og oppmuntrende tilrop i året som gikk. Jeg hadde aldri drømt om at blogging skulle være så givende og kontaktskapende.
To be continued. Uten tvil!

Bildet har jeg lånt her.


34 kommentarer:

  1. Gratulerer med jubileet!
    Veldig koselig og flott blogg du har!

    SvarSlett
  2. gratulerer så mye med jubileet!
    jeg feirer det med å endelig legge igjen en komentar, og å legge meg til som fast følger..om det er ok :)

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye med jubileum Hanne. Morsomt å oppdage slike merkedager :D

    SvarSlett
  4. Så gøy da - grattis med jubileum! :o)

    SvarSlett
  5. Så hyggelig da - gratulerer:)

    SvarSlett
  6. Gratulerer med jubileum!
    Jeg glær meg til mange flere besøk her inne hos deg.
    Ha en fin fin dag!

    Pernilla

    SvarSlett
  7. Gratulerer, Hanne, med jubileum og med bloggen!
    Du har skapt en blogg som jeg bare må innom og lese så ofte som mulig.
    Og jeg er helt enig med deg, blogging er en flott hobby, og hvem skulle trodd at den skulle bli så givende. Gode venner og gode timer har den gitt.

    Gleder meg til å følge med deg videre.

    God klem fra Eirin

    SvarSlett
  8. Gratulerer med dagen! En fin dag å ha jubileum på syns jeg, siden jeg har bursdag i dag! Hehe..
    Vil bare si at jeg er en fast følger av bloggen din, men jeg pleier egentlig aldri å skrive kommentarer.
    Er veldig glad i oppskriftene du poster, og har prøvd flere av de!

    Klem fra en student! :)

    SvarSlett
  9. Nina - siden du ikke er "klikkbar" klarer jeg ikke å finne deg der ute i den store veven. Så jeg benytter anledningen her og nå til å si: Gratulerer med dagen! Ønsker deg en god, glad bursdag :-)

    SvarSlett
  10. Tillykke med dit jubilæum!
    Du har helt ret i, at blogging er en vidunderlig hobby og et forum, hvor man møder mange spændende mennesker - venner - fra mange forskellige steder og ståsteder i livet. Jeg nyder det selv meget! :0)
    Så tillykke ... keep up the good work!
    Megan

    SvarSlett
  11. Gratulerer med jubileum. Kanskje jeg skulle sjekke mitt først blogginnlegg, jeg vet det var sommeren 2007. Du har i allefall en koselig blogg, og den får meg til å le. Det er viktig.

    Klem.

    SvarSlett
  12. Gratulerer med 1års dagen :-))

    Jeg begynte i oktober, og tida flyr.. Skulle bare ønske jeg kunne lære meg litt mer, så den ser mer spennende ut, men det kommer vel...kanskje ;-))

    Ha en flott dag
    Klem, Frøydis

    SvarSlett
  13. Gratulerer!

    Du har en veldig variert og trivelig blogg, alltid noe å smile av, noe nytt å lære eller noe fint du har laget. Kjekt å titte innom her! :o)

    SvarSlett
  14. Gratulerer så mye med jubileeum!:-)
    Er ofte innom og titter på den fine bloggen din.

    Ha en fin uke videre

    SvarSlett
  15. Gratulere så mye med dagen!

    SvarSlett
  16. Gratulerer med dagen! Jeg gleder meg til fortsettelsen!

    SvarSlett
  17. Gratulerer med jubileum :o) Jeg har nok ikke hengt med så lenge .. men siden jeg fant bloggen din har jeg i alle fall hengt fast :o)

    Ha en super dag - klemmer!

    SvarSlett
  18. Gratulerer med Jubileet
    Ha en fin og kreativ uke

    SvarSlett
  19. Gratulerer med jublileet !!
    Har hatt stor glede av å følge med på bloggen din fra jeg "fant" deg :)
    Gleder meg til å følge med videre :)

    SvarSlett
  20. Gratulerer med jubileet !
    Jeg får med meg alle oppdateringene dine gjennom bloglines

    SvarSlett
  21. gratulerer, Hanne:-) jeg kommer snart etter med mitt ettårs jubileum. Du har en flott blogg og er ei flott dame!!! klem

    SvarSlett
  22. Gratulerer! Jeg beundrer deg for aa klare aa blogge saa variert og interessant som det du gjor, du har aldri kjedelige innlegg. Og saa er du saa flink til aa kommentere rundt deg, beundringsverdig det ogsaa! Gleder meg til aa folge deg videre!

    SvarSlett
  23. Gratulerer så mye med et års blogging. :) Husker ikke hvordan jeg fant frem til bloggen din, men jeg er veldig glad for at jeg gjorde det. Det er så koselig å stikke innom hos deg. Via din blogg fant jeg Eirin sin blogg, så det ble to interessante blogger i en smekk.

    Lykke til videre med bloggingen, jeg er med. :)

    Hilsen Trine :)

    SvarSlett
  24. Gratulerer med jubileum! Da begynte vi å blogge omtrent samtidig. Alltid koselig å stikke innom her. Ha en finfin kveld!

    SvarSlett
  25. Jepp :-)) HELT sant!! Gubben pakker for meg! Jeg bare legger frem det jeg vil ha med!!

    Klem, Frøydis

    SvarSlett
  26. Gratulerer med ett års bursdag. Pludreblogger er de koseligste bloggene, spør du meg. Fint at du er her!

    Tusen takk for fin lykketipskommentar. Jeg er sikker på at du er en dame med mye kos og lykke i hverdagen, men her kommer et lite lykketips som lovet. Et av de morsomste, synes jeg!

    Lykketips 8: Smil og si hei til alle du har innenfor en omkrets på tre meter i dag!

    SvarSlett
  27. Gratulerer så mye.

    Det er en kjempeflott blogg du har, og derfor ikke rart at du har fått så mange følgere.

    Det er mye gøyere enn jeg hadde trodd å blogge, men samtidig også tidkrevende.

    Ha en kjempefin kveld.

    SvarSlett
  28. GRATTIS!
    Morsomt å følge bloggen din - ja må den leve ut i hundrede år :-)

    SvarSlett
  29. Gratulerer :) Dette var en spennende og variert blogg, jeg takker for titten!

    SvarSlett
  30. Gratulerer! :)
    Må du holde ut i mange år til.

    SvarSlett
  31. Gratulerer! Du har en veldig koselig blogg, jeg liker at det er litt av hvert i den. Og spesielt mat da :-)

    SvarSlett
  32. Dette her har gått mæ hus forbi, virkelig- gratulerer så masse med overstått jubileum! Du har en kjempe trivelig blogg , som æ til vanlig får me mæ det meste.
    Takker også for film anmeldelsene du deler med oss!

    SvarSlett
  33. Bedre seint enn aldri: Gratulerer med jubileet!
    Klem!

    SvarSlett