mandag 15. februar 2010

Har jeg virkelig SÅ mye rart i innboksen??


Hos Janne i Fagerlia fant jeg en utfordring, til fri avbenyttelse. Den så artig ut og måtte følgelig testes.

Utfordringen lyder:
1. Åpne SMS-innboksen på mobiltelefonen din.
2. Bla deg nedover fem meldinger.
3. Den første setningen i den meldinga du stopper på, skriver du inn som svar på det første spørsmålet. Deretter holder du inn knappen på nytt mens du igjen teller til fem. Den første setningen i denne meldinga skriver du inn på spørsmål nr. 2. Og så videre.
4. Send denne utfordringen til fem andre.... ..

Janne advarte: Dette kan lett bli trim for magemusklene. Oh yes!

Hva sier du til sjefen din når du kommer for seint på jobben?
Jepp, og nå sitter vi i den minste kinosalen jeg noen gang har vært i!

Hva forbinder du med ordet husarbeid?
Fy faen… (fortsatt)

Hva sier du når du er på offentlig toalett og du oppdager for seint at det er tomt for dopapir?
Kan du kjøpe pyrisept i dag?

Hva sier du hvis du er vitne til at en gammel dame sklir og brekker lårhalsen?
Om man drikker eller ikke – sjuk til helga det blir man uansett, så det er bare å drikke.

Du tar kjæresten din på fersken med en annen. Hva sier du?
Da er dagen ok for alle tre.

Hva er din beste sjekkereplikk?
Den e grei - det er bare å stå på :-)

Hva svarer du hvis din kjære spør "Vil du gifte deg med meg?"
Glem alt om solarium hvis du vil ha en attraktiv hudfarge. Sunn kost med massevis av grønnsaker gir den helt rette kuløren, mener engelske forskere.

Hva har du å si til ditt forsvar?
Taboo ligger nå ute på nrk.no/nordland med antarctica.


Hmmmm. Jeg fikk nå en uklar fornemmelse av at jeg har mye RART i innboksen min, men sender utfordringen videre til: Heidi/takkemegsenere, Eirin/Eirin forteller, Pia/Pias blogg, Helle/Helle sin blogg og Eirin/Sagt med hjertet


Bildet har jeg lånt her.

7 kommentarer:

  1. Har lest en del morsomme varianter av denne ja .. :o)

    Ha en fortsatt flott kveld .. klem!

    SvarSlett
  2. Huff ,æ flirte godt å leste høyt!

    SvarSlett
  3. Ha ha ha! Likte spesielt svarene på spørsmål nr.4, 5 og 6. Åj! Skal jeg gjøre det samme... ? Ok, vi prøver.

    SvarSlett
  4. Hehe, det var en morsom liten utfordring!

    SvarSlett