mandag 8. februar 2010

Juhu - vinnerlykke!


Emmeline har en av de morsomste bloggene jeg vet om. Inspirerende og lekker er den også. Du har sikkert vært innom hos henne én eller flere ganger, det er vi mange som har - Emmeline har nemlig rundet en million besøkende!

I anledning jubileet arrangerte hun storstilt blogglotteri med flotte gevinster sponset av ulike bedrifter. Jeg måtte selvsagt friste lykken. Det var det 1.250 andre personer også som gjorde...

Vinnersjansen var dermed ikke all verden. Men: Jeg vant!

Om en stund kommer en Nigella Lawson urtehakker i posten.
Og det er dobbel stas.

1: Jeg syns Nigella-produktene er utrooolig fine, men altfor dyre, så jeg nøyer meg med å sikle litt på dem i butikken. *bare se/evt. sikle, men ikke kjøpe*

2: Etter et besøk i Urtehagen på Tofte i fjor bestemte jeg meg for at jeg skal anlegge urtebed sommeren 2010.

Nå er det bare å vente på posten. Og våren.


7 kommentarer:

  1. Gratulerer! Jeg ville snike meg til et lodd jeg også, men jeg tror det var så travelt hos Emmeline at bloggen kollapset litt. I alle fall ble det med viljen for min del.

    SvarSlett
  2. Gratulerer! Lykke til med urtebedet når våren kommer - om den kommer da. Rart å tenke på urtebed i denne kulda! :-)

    SvarSlett
  3. Gratulere! Den premien passet jo midt i blinken for deg;)

    SvarSlett
  4. Gratulerer - så heldig du var.Synes du har en trivelig blogg. Mange flotte oppskrifter som jeg har tenkt å prøve ut. Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  5. Dette er virkelig vinnerlykke - jeg gratulerer.

    Lykke til med urtehagen.

    Astrid

    SvarSlett
  6. Gratulerer, så heldig du var! Skikkelig utstyr er fantastisk. Og urtehage, for en god idé! Jeg skal følge med deg på den ferden. Spennende. Urter og krydder er et gode, en gave til matlagingen.
    God klem fra Eirin.

    SvarSlett