onsdag 2. februar 2011

Sju ting jeg liker

Helga Sofie med bloggen Fies notiser har gitt meg en "Beautiful blogger award". Tusen takk!
Med en award følger det som regel en utfordring. Denne gang skal jeg fortelle om sju ting jeg liker. Det bør ikke bli vanskelig.


Jeg liker for eksempel:
1: grytebrød (ikke bare liker, jeg har dilla på det!)
2: å synge
3: følelsen av å ha gjort en oppdragsgiver skikkelig fornøyd
4: nyvasket sengetøy
5: friske blomster i en vase
6: fullmåne
7: gåsunger

Nå håper jeg tre utvalgte bloggkolleger vil fortelle om sju ting de liker.

"Beautiful blogger award" går til Eirin som har to herlige blogger - The Bettie Vintage Page og Eirin forteller. Og til en annen Eirin som har den allsidige bloggen Sagt med hjertet. Og til Tove med bloggen Tankar i ein kvardag som hjelper meg å huske alt jeg har å være takknemlig for.



3 kommentarer:

  1. Du store min!! ;-) Nå ble jeg både overrasket og rørt, tusen tusen takk! Jeg skal helt klart tenke ut 7 ting jeg liker og sende videre til tre stykker.

    Alt godt fra Eirin

    SvarSlett
  2. Tusen takk, Hanne! Så koselig! Tar utfordringen jeg:-)

    SvarSlett
  3. Åh, så flott kompliment du gav meg! Denne utfordringa tek eg!

    SvarSlett