onsdag 4. februar 2015

Mammutsalg - hva sikler du etter?


Spenningen rundt Mammutsalget var unektelig større før. Nå kommer bøker i paperback og på tilbud kort tid etter utgivelsen, og prisene på Mammut er heller ikke så eksepsjonelt lave (som jeg mener å huske at de var før).

Likevel... Jeg må alltid bla i listene og stikke innom bokhandelen når det er Mammut på gang. I dag har jeg dessuten vært på www.bokklubben.no (som sier de har enda lavere priser enn Mammutsalget), og sikret meg et fint knippe for fem hundre kroner. Nå kan jeg glede meg til bokpakke.

Hva ser du etter på Mammutsalget i 2015?

PS: Og nå har jeg jo spart 1.459 kroner; hm - da kan jeg jo kjøpe meg en ny bluse eller to eller tre..

4 kommentarer:

  1. Jeg gledet meg skikkelig på forhånd, men ble ganske skuffet. Det er et par titler der jeg kunne tenke meg å lese, men de kan jeg like gjerne låne på biblioteket. Jeg hadde lest en god del før - eller har de i hylla allerede, mye vil jeg heller lese på engelsk, og som du sier; prisene på samme bok i paperback er minst like billig.

    Jeg hadde satt av en tusenlapp til bøker i denne månedens "budsjett", men når alt kommer til alt vil jeg heller bruke disse pengene på noe annet. Noen andre bøker som jeg virkelig ønsker meg, og helst vil eie, for eksempel :) Kos deg med dine valg!

    SvarSlett
  2. Takk for koseleg besøk hos meg :)
    Eg har ikkje fått tid til Mammutsalg enno så det er vel utsolgt før eg kjem dit.
    God idé å bruke pengane du sparte på noko lekkert til deg sjølv !
    Den likte eg.
    Fin kveld frå Anne-Mari

    SvarSlett
  3. Liker logikken i sparinga di, det er som jeg skulle sagt det sjøl! Mammutsalg er ikke det samme som i gamle dager, da var det ofte en godbit jeg hadde venta på, mens det nå er mindre spennende. Men klart jeg skal gå og se! Og litt kjøp blir det vel… ;)

    SvarSlett
  4. Den der robot greia dukker egentlig bare opp den :)
    Men på tide at det ble enklere å kommentere ;)

    SvarSlett