tirsdag 17. februar 2015

Lesegleder i 2015


Jeg er aldri uten lesestoff. Jeg leser litt hver dag, i hvert fall om kvelden etter at jeg har lagt meg. I dette blogginnlegget legger jeg fortløpende inn bøker jeg har lest i 2015. Noen av dem blir omtalt i eget blogginnlegg, og i så fall er boktittelen klikkbar.

Tips meg gjerne om gode bøker du har lest!

Januar 2015
Katarina Bivald: "Leserne i Broken Wheel anbefaler"
Helen Fielding: "Mad about the boy"
Helene Uri: "Rydde ut"

Februar 2015
Anne B. Ragde: "Jeg har et teppe i tusen farger"
Monika Peetz: "Syv dager med tirsdagsdamene"
Johan Theorin: "Sankta Psyko"
Gaute Heivoll: "Over det kinesiske hav"
Ann Hood: "Strikkesirkelen"

Mars 2015:
Marieke van der Pol: "Brudereisen"
Jennifer Egan: "Bølle på døra"
Asbjørn Jaklin: "Rød sone"
Deborah Rodriguez: "Den lille kaféen i Kabul"

April 2015
Bente Bratlund: "Prestens hus"
Mirjam Kristensen: "Jeg har ventet på deg"
Karin Fossum: "Helvetesilden"
Marlen Suyapa Bodden: "Bryllupsgaven"
Line Baugstø: "Sommer uten brev"

Mai 2015
Agnès Ledig: "To sekunder før mirakelet"
Deborah Rodriguez: "Den lille kaféen i Kabul"
Carole Lanham: "Leserommet"
Gøril Emilie Hellen: "Veien over klippene" (lydbok)
Joël Dicker: "Sannheten om Harry Quebert-saken"
Kari Bøge: "Til og fra fest"
Kari Bøge: "Etter festen"

Her er leselisten min fra 2014.

1 kommentar:

  1. Elsker lesetips! Har lest tre av bøkene på lista di, men de andre var bye/uleate, settes opp på min leseliste! Og minner meg på at jeg i perioder klarer ha leselogg på egen blogg, på tide å ta opp igjen den tradisjoenen!

    SvarSlett