mandag 5. april 2010

Påskegleder på løpende bånd


Helt siden palmelørdag har jeg hatt daglige små overraskelser å se fram til. Jeg har utvekslet "påskekalender" med Brit, og har fått mye fint.

En av dagene fikk jeg en strikket eggevarmer, som du ser på bildet, pluss garn og mønster til å strikke flere likedanne. Det gikk jeg straks i gang med. Jeg strikket faktisk noen slike og ga bort i gave for flere år siden, men har senere mistet mønsteret, så dette var et kjært gjensyn!


Jeg har fått både nyttige, dekorative, velsmakende og aktiviserende ting, så Brit har vært et strålende følge påsken 2010!

Nå gjenstår bare å rydde bort påskepynten, og så venter hverdagen. Hei så lenge!


10 kommentarer:

  1. Å, så masse fint! Jeg har jo også fått så masse fint fra Brit. Spennende å åpne ny pakke hver morgen. Men nå er det over.
    Ønsker deg ei fin uke!
    Klem : )

    SvarSlett
  2. Fine smågaver til å muntre opp en stakkar!
    Dere har hatt det artig med å åpne!

    SvarSlett
  3. Så mange fine gaver du har fått. Artig med de eggevarmerne da. Er så syndig å spørre om hvor en finner mønster på slike? :-)
    Ha en fin uke.

    SvarSlett
  4. StrikkePia: Ta kontakt på epost angående oppskriften :)

    SvarSlett
  5. Så koselig ide med påskekalender!! :-) Det skal jeg prøve å huske til neste år!

    SvarSlett
  6. Ser at du også har vært heldig å få masse fint fra Brit :D vi er skikkelig heldige vi Hanneene :D

    SvarSlett
  7. Så flotte gaver du har fått :D

    SvarSlett
  8. Så mykje fint du har fått, og eggevarmarane var søte da :)

    SvarSlett
  9. Koselig med påskekalender, også. ;-)
    Vi har virkelig funnet oss gleder til livet, vi her inne i bloggeland.

    Og takk for koselig fin fin hilsen inne hos meg. Ja, det var en deilig påske med godvær opp og i mente, slik jeg har sett at dere også har hatt. ;-)

    God klem

    SvarSlett