torsdag 31. desember 2009

Takk for følget - og på gjensyn!


Jeg tok mine første famlende steg ut i bloggverdenen i februar 2009. Lite ante jeg da hvilken morsom, kontaktskapende og meningsfull hobby dette skulle bli. Bloggingen har også virket som en katalysator på mine øvrige hobbyer, så timene foran pc'en kaster mye av seg - i tillegg til å være underholdende.

Takk for følget til alle jeg har blitt kjent med disse månedene. Jeg gleder meg til å følge dere videre i 2010, og kommer også til å fortsette min egen blogg.

Ha en super nyttårsfeiring, og på gjensyn i et nytt og ubrukt år!

(Den flotte nyttårsmosaikken er lånt fra G i O på Flickr)


22 kommentarer:

  1. Ja, tenk da var et helt år over....
    Jeg måtte felle en tåre da jeg leste historien under, den var virkelig rørende.
    Jeg takker for mange hyggelige bolgg stuneder i året som har gått og gleder meg til å lese mane flere i året som kommer. Tenk 2010 syns nettopp det var 2000.....
    ♥lig godt nyttår til deg og dine Hanne!
    Nyttårsklem fra Nordvika! : )

    SvarSlett
  2. Godt nytt år! Koselig å følge deg i året som har gått.

    SvarSlett
  3. Ønsker deg et godt nytt år Hanne. Har vært en fryd å følge bloggen din i 2009, og jeg kommer nok til å følge like ivrig med i 2010 også :) Tusen takk for alle de herlige kakeoppskriftene du har lagt ut, jeg har kost meg mye jeg med de herlige søtsakene. Ønsker deg et kjempe flott hobbyår i 2010 :)

    SvarSlett
  4. Det blir sikkert mye å blogge om også i året som kommer.
    Jeg ønsker deg og dine et riktig GODT NYTT ÅR!

    SvarSlett
  5. Godt Nytt År!! Hilsen AnneK:-)

    SvarSlett
  6. Takk for det gamle, og Godt nytt år!

    SvarSlett
  7. Oppdal kaller.ØNSKER DEG OG DINE ETT RIKTIG GODT NYTT ÅR.Klem fra Bodil

    SvarSlett
  8. ...og tusen takk til deg også. Ønsker deg og dine et riktig godt nytt år!
    Klem fra Hanna

    SvarSlett
  9. Kikar in och önskar
    *♫•*¨*•.¸¸* GOTT NYTT ÅR! *¸¸.•*¨*•♫*

    Ja vi bor i vackra Kyrkbyn!

    Klem Maud

    SvarSlett
  10. Godt nytt år! Og takk i like måte :) Eg er heilt enig i at blogginga har vore med på å gje eit puff i rett retning når det gjeld andre hobbyar, og at ein kan treffa andre på ei så koseleg og enkel måte. Eg gler meg til å fylja deg i året me tel no :)
    Klem, Siri

    SvarSlett
  11. Tusen takk for hyggelig bloggvennskap i året som er gått.

    Ønsker deg et riktig Godt Nyttår!

    Klem Tino :)

    SvarSlett
  12. Jeg ønsker deg et godt nytt år med mange gode overraskelser!
    Klem!

    SvarSlett
  13. Ønsker deg og dine et riktig godt nytt år, klem Hanne

    SvarSlett
  14. Godt nytt år til deg og dine:)
    Klem

    SvarSlett
  15. hei!
    Godt Nytt år til deg også!
    Helt enig i at det å blogge gir så mye. Blogging betyr enormt mye for meg, har blitt "kjent" med så mange fantastiske mennesker..., deg inkludert. Gleder meg til å bli enda bedre kejnt med deg i 2010...

    klem

    SvarSlett
  16. Tusen takk for koselig kommentarer på matbloggen min! Ønsker deg et riktig godt nytt år, og ser frem til nye, spennende blogginnlegg fra deg!

    Trine ;)

    SvarSlett
  17. Hanne, du har en fantastisk flott blogg. En av de jeg virkelig gleder meg til å lese. Tenk at du ikke har holdt på så lenge... ;-) Du skriver jo godt og har spennende hobbyer, så vi er nok mange som lar oss rive med hos deg. Vi sees her inne i 2010 også. Og kommer du til Tromsø, så må du si fra.
    Flotte fyrverkeri bilder du har satt sammen for oss i dag.
    Klem fra Eirin

    SvarSlett
  18. Historien i forrige innlegg var både rørende, fin og trist på samme tid :)
    Og nissedekorasjonen var flott - tenker mormor di satte pris på den mens ho levde. Minner og tradisjoner er viktige :)
    Mi mormor døde i vår, då fikk eg att dukar som eg har strikka til henne, som ho brukte masse. No brukar eg dei, og tenker på henne når dei ligg på bordet mitt :)
    Ønsker deg ett strålande flott nytt år. Klem :)

    SvarSlett
  19. Godt Nytt År til deg også!
    Vi blogges i 2010 :-)
    Så gode ord du hadde om HO MOR i forrige innlegg.
    Det skal være vondt å miste i mor forresten. Jeg vet også det av erfaring, men jeg nyter å ha hatt ei mor.
    Vakre nyttårstanker til deg fra K@ri*

    SvarSlett
  20. Godt nytt år til deg og dine. Takker for mange hyggelige og inspirernde innlegg i bloggen din. Gleder meg til å følge deg videre i 2010.

    SvarSlett
  21. Godt nytt år, gleder meg til å følge bloggen din i 2010 :)

    SvarSlett
  22. Godt nyttår!
    Det har vært koselig å følge med hos deg i året som har gått.

    SvarSlett