tirsdag 17. mars 2009

Hemmelig venn

I hobbyfora på nettet har noen fått det geniale innfallet at vi voksne, håndarbeidsglade damer kan ha "hemmelig venn".
Hobbyboden, hvor jeg vanker, kan man måned for måned melde seg på. I mars er det 82 deltakere. Jeg er - for første gang - én av dem.

I dag har nok postbudet hatt en viss kamp for å få stappet en rundmaget konvolutt ned i postkassen vår. For SE hva min gavmilde hemmelige venn har sendt:

Mengder med garn til lappeteppeprosjektet mitt. Ja, framtidig lappeteppeprosjekt, for jeg er bare i garnsamlingsfasen enda (og det hadde jeg nevnt i ønskelisten på hobbyboden). Flotte farger i tynt ullgarn, noe nytt og noen rester - o jubel! Og på toppen av det hele fikk jeg fruktkarameller, toffee og spennende kaffedrikker, samt et hendig målebånd og et nydelig kort.

Hvem du enn er, hemmelige venn: Tusen, tusen takk!

Nå vet jeg også at pakken som jeg sendte, er kommet fram. Og i fall mottakeren stikker innom bloggen min, vil hun nok kjenne igjen kortet jeg laget til henne.
Jeg bare måtte kjøpe denne kartongen, som har "rillestrikk utenpå og glattstrikk inni". Utstyrt med et nusselig nøste og strikketøy på tannpirkere passet det vel bra til en strikkeglad hemmelig venn?


Jeg blir garantert med på flere runder av Hemmelig venn. Detta var stas!

4 kommentarer:

  1. Så snill hemmelig venn du har, ikke sant det er spennende..
    Like morro og gi bort som og få .
    Ha en fin dag :-)

    SvarSlett
  2. Så stilig det kortet var:-D helt klart et passende kort til hemmelig hobbyvenn!

    Og fin-fin pakke du har fått ja:-D

    SvarSlett
  3. Hei Hanne. Så koselig at du fant bloggen min ;) Alltid koselig med hyggelige kommentarer.
    Så spennende med en hemmelig venn ;) Det var en flott ide ;)
    Klem Maria fra Idekroken

    SvarSlett
  4. Steike for eit fint kort! Og så flott hv-gave du fikk :) Ha ein fortsatt fin dag!!

    SvarSlett