tirsdag 12. oktober 2010

Slike (hemmelige) venner er gode å ha!


Strikkesnuppa var min "hemmelige venn" på Hobbyboden i september.
Hennes første forsøk på å sende meg pakke gikk dessverre i vasken - pakken forsvant i posten.

Forsøk nummer to lyktes, og se på alt det fine jeg fikk: To nøster raggegarn i rosa og grått, tynn alpakka i verdens fiiineste oransje, knapper, maskemarkører, kubbelys og fristende drops.

Sistnevnte kommer til å glede noen andre, i tråd med mitt nystartede prosjekt "365 dager uten kjøpesnop".

Tusen takk for flott gave, Strikkesnuppa!



7 kommentarer:

  1. Wow det var virkelig pakken sin det. Så mange "godsaker" :D

    SvarSlett
  2. For en super pakke!!!!:)))
    Godt den kom frem denne gangen:)

    SvarSlett
  3. Heisann...jeg tok meg en høsttur i Blogglandia og da ramlet jeg innom din blogg! For et hell - jeg la meg til som følger med en gang jeg - og så skal jeg legge deg til bloggrollen min - så ser jeg hva som skjer hos deg - fin blogg! Min blogg fyller 1 mnd. i morgen - så her rundt er det mye å lære.
    Kan det meste - men må lære å legge inn linker fra andres giborter osv...sukk..
    Du er hjertelig velkommen til å være med på min gibort nr. 2 som pågår nå (verdi 648,-) - kanskje en gave du liker?

    Klem fra Grobu-Mimmi :))

    SvarSlett
  4. Du er jammen heldig du som får så mye fint i posten:))
    Flotte og nyttige ting, bortsett fra de deilige dropsene da som du ikke kan nyte. Ja,ja,sikkert andre i familien som er glade for det:OO)
    Ønsker deg lykke til med
    "kjøpesnopprosjektet" ditt!!!

    SvarSlett
  5. Flott at pakken kom frem og at du likte den. :) Stor klem fra Strikkesnuppa. :D

    SvarSlett
  6. Er det ikke gøy å finne noe annerledes i postkassen en diverse regninger og kanskje et eller annet offentlig svada?

    Det var sannelig mye lekkert du har fått, men fryktelig synd med den pakken som forsvant.

    Klem

    SvarSlett
  7. For ei koselig gåve du fekk. Kos deg og nyt :)
    Klem

    SvarSlett