onsdag 24. januar 2018

Til glede for nye sjåarar: Fiskekaker


De siste dagene har det rauset inn med nye gjester i bloggen min. De fleste med ett mål for øyet: Mammas uovertrufne oppskrift på fiskekaker.

Jeg antar de mange tusen ekstraordinære besøkene skyldes at noen har linket til oppskriften fra facebook og/eller pinterest. Det er selvsagt veldig, veldig hyggelig. Fem år etter at jeg blogget oppskriften kan jeg fremdeles anbefale den like varmt.

Nå er det straks sesong for hyse igjen her på mine trakter, og er vi like heldige som vi pleier, får vi kjøpe direkte fra lokale fiskere. Ferskere blir det ikke. Jeg skal kjøpe MANGE kilo og fylle fryseren med hjemmelagde fiskekaker, for det er noe av det beste jeg vet. Finfin hverdagsmiddag, og også ypperlig turmat. Oppskrift på burgerbrød finner du her.


5 kommentarer:

  1. Hei, hyggelig at du fant bloggen min :) så fant jeg også din! Så mange spennende oppskrifter, skal nok prøve de fiskekakene en gang, er printet ut :o)

    SvarSlett
  2. Fiskekaker jeg spiste i ferie i september... første ganger :-)))
    men jeg visste ikke at det var fisk og ble veldig overraskt.
    I vinter reiser jeg nordover og prøve igjen... jeg tror det vil bli mye bedre.
    Nå skal jeg gjøre en reise i blogg din og se om jeg kan finne noen deilige oppskrifter som jeg kan lage mat :-))) Tusen takk at du deler.
    Hilsen fra Viola

    SvarSlett
  3. Nammenam! Ordentlige, hjemmelaga fiskekaker er jo så godt! Og så så kul gul lue du har :)

    SvarSlett
  4. Hei, her var en lekker dame med masse godt, dette må jeg prøve, tusen takk for at du deler!

    SvarSlett
  5. Hei på deg
    Tusen takk for koselig kommentar hos meg, og velkommen som følger. Er jo ikke så mange som blogger lengre så det å finne noen nye er jo reine julegaven. Koselig blogg her hos deg, kommer nok helt sikkert innom igjen snart. Ha en fin uke.

    SvarSlett