søndag 25. mars 2018

Påskepuslerier


For noen uker siden snappet jeg opp en festlig idé på Instagram: Påskeris pyntet med Jelly Beans. Dette er nå testet, og resultatet ble like luftig og gildt som jeg hadde håpet.

Dette er superraske påskepuslerier. Så lenge du har limpistol, en pose fargerike drops og noen kvister for hånden kan du lage pynt i siste liten, eller kanskje en vertinnegave, på 1-2-3.

Jeg laget to små påskeris. Det ene i en blå glassvase fra loppis, det andre i ei smoothieflaske. Er du mer tålmodig gjør du som damen på instagram hadde gjort: Plukker et mye større bjørkeris og limer fast massemasse Jelly Beans.



Med det ønsker jeg alle sammen en god og glad påske!



2 kommentarer:

  1. Super idè og skikkelig pent var det.

    For noen år siden la du ut en oppskrift på kanelboller. Denne har jeg brukt masse, og alle som smaker disse synes at det er de beste bollene de har smakt.
    Tusen takk!
    Hilsen Anita

    SvarSlett
  2. Knæsjt! Og fargerikt! Det liker vi etter en heller fargeløs vinter :)

    SvarSlett