mandag 28. januar 2019

Du vet du gleder deg til våren...


... når du plutselig har bestilt deg blomstrete kjole og knallrøde sneakers.

Vi har et smellvakkert vintervær, med 10-12 minus, rikelig med snø og stadig lengre økter med sol. Jeg fryder meg over det - også. Men jeg kjenner det rykker i foten med tanke på lettkledde dager og småsko.

Etter en traurig januar med mye sykdom begynner jeg endelig å komme til hektene igjen. Det blir mer rydding og mer blogging. Plutselig!

God uke, alle sammen!


PS, tilføyelse etter at pakken kom i hus: Skoene er helt supre, og jeg strigleder meg til bare veier! Kjolen ble returnert fordi jeg syns stoffet var for sjaskete. Det var synd, for ellers var den fin.



1 kommentar:

  1. Det snør, det snør her og jeg hadde barnebarna helgen... så fint.
    Selvfølgelig kjolen er fantastisk, super med røde sneakers. Det er gøy å tenke... våren.
    Jeg elsker kjoler :-)) God uke for deg. Hilser sender deg VIOLA

    SvarSlett