torsdag 30. september 2010

Merket for livet


Det hender jeg fullfører et håndarbeidsprosjekt.
Da er jeg så stolt at jeg vil at alle skal vite at dette har jeg laget.

Derfor har jeg kjøpt noen flotte tøymerker til å sy fast på strikkede eller sydde verker.
Merkene er bestilt på nettstedet minanamnband.se
og kom i posten i går.
Du velger selv tekst, farger, skrifttype og eventuelle symboler.

Minste bestilling er femti navnebånd.
Med mitt ferdiggjøringstempo har jeg nok merker livet ut...

Men jeg syns de er skikkelig fine, og faktisk litt inspirerende.
Nå gjelder å gjøre ferdig flest mulig påbegynte arbeider,
sy fast navnelapper og gi bort.
Som tidligere nevnt - jula rykker stadig nærmere!



11 kommentarer:

  1. Jeg har også slike, men jeg angrer litt på fargevalget. Jeg bestilte med brun bunn og lilla skrift. Det er mine to yndlingsfarger, men de hadde nok vært mer anvennelige på flere plagg om jeg hadde byttet ut den lilla skriften, desverre. Dine var veldig fine :D

    SvarSlett
  2. kjempefine. Jeg har bare kjøpt ferdigmerker i garnbutikker ennå hvor står at tante har laget det, eller noe lignende... Men på sikt burde jeg vel gjøre som deg - skaffe meg noen veldig personlige mine!

    SvarSlett
  3. Disse var kjempefine!
    Jeg har lenge tenkt på og skaffe meg mine egne merker men vet ikke riktig på hvordan jeg vil ha dem eller eksakt hva det skal stå.
    Må nok tenk litt til.

    Pernilla

    SvarSlett
  4. de er kjempeflott.. bestilte slike til barnebarnet for å merke klærne.. var skeptisk til disse strykepå-merkene men det har fungert godt..

    ha en fin kveld..

    SvarSlett
  5. Nå er det ingen tvil om hvem som er mesteren bak arbeidet. Søte merker!

    SvarSlett
  6. Kjempegod idé. Har sydd noen lappeløpere, og da har jeg signert med symaskinen, men disse lappene kan jo brukes på ting man har strikka eller hekla.

    SvarSlett
  7. Kjempefine! Har slike jeg også, og det er gøy å ha merkelapper på det man har strikket. Ser liksom litt mer "profft" ut.

    Klem T

    SvarSlett
  8. Hei igjen Hanne.

    Nå er det lenge siden jeg har tittet innom deg. Så mye fint du har laget, og til og med fått navnelapp! Så moro! :)

    Klem fra meg

    SvarSlett
  9. Så fine merkelapper! Klart du må ha en signatur på kunstverkene dine!!!!

    SvarSlett