tirsdag 8. juni 2010

Livet er en fest...


... og i dag er det hurra for meg, faktisk.

Til 45-årsdagen har jeg fått knalltøft geriljabroderi og en dånefin kopp. Jeg har også fått knekkebrødboks og sølvsmykke - og enda ligger to pakker med bokfasong uåpnet hjemme.

I etterdønningene etter konfirmasjonen fristet det mest å holde en lav profil på feiring.
Lykken er at skolen arrangerer stor sommerforestilling akkurat i dag - med samtlige elever i første til tiende klasse involvert - så der skal jeg nyte ettermiddagen. Gleder meg til å se flotte unger/ungdommer opptre :-)


31 kommentarer:

  1. GRATULERER M DAGEN!!! Hipp Hipp HURRA!!!!

    Stiiiilig broderi da!!!
    har en god del meter med Aida og en hel masse medMoline garn, så tanker har streifet å brodere MINE strofer hehe Kanskje eg da hadde bli avvent med å plapre de hele tiden?!?!?

    KOS deg og ha en herlige dag!!

    Klem Vibbedille ;))

    SvarSlett
  2. Gratulerer med dagen! Og gratulerer med vakker konfirmant i forrige innlegg :)

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye med dagen!
    Innmari fint broderi du har fått.

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye med dagen! Jeg håper du får en fin dag:) Nydelig broderi du har fått.

    Bursdagsklem fra Grynet

    SvarSlett
  5. Har du bursdag!? Ser på bloggen og finner ut at du nå ble 45.
    Gratulerer! 45 er et fint tall, og du Hanne vil alltid være i din betse alder. Du har det som skal til.

    God klem og alt godt fra Eirin

    SvarSlett
  6. Gratulerer så mye med dagen:)

    Håper du får en fortsatt fin dag:)

    Klem Linda

    SvarSlett
  7. Graturlerer så mye med dagen. :):) Herlig å nyte den på sommerforestilling. Nydelig kopp du har fått, og det broderiet var jo bare så tøft.

    Ha en super dag i solskinnet. Regner med sola skinner i Valnesfjorden også.

    Klem, Trine :)

    SvarSlett
  8. Gratulerer! Jeg har også tatt en stille markering ;)

    SvarSlett
  9. Hjertelig til lykke med dagen! Den koppen skulle jeg gjerne har drukket morgenkaffe av. Geriljabroderiene er skikkelig artige. Min mor broderte til eldstegutten et slikt broderi, hvor det står "drit og dra". Det henger nå på doet i studentboligen.

    Konfirmanten i nordlandsbunad var vakker.

    SvarSlett
  10. Gratulerer med dagen, og velkommen etter (2 månder og 2 dager ;D)
    Fine gaver du har fått, spes den koppen likte jeg veldig godt :)

    Ha en superfin bursdag :)

    SvarSlett
  11. Gratulerer med dagen!
    Det var et supertøfft broderi og en nydelig kopp du fått, virkelige kontraster.

    Ønsker deg en superfin dag!

    Klem
    Pernilla

    SvarSlett
  12. Hej Hanne
    Stort tillykke skal det lyde her fra Danmark. Håber du får en fin dag!
    Flot krus og meget usædvanligt! Elsker den slags ;-)

    TILLYKKE MED FØDSELSDAGEN!!!

    SvarSlett
  13. Gratulerer med dagen! Kos deg med sommerforestilling og flotte gaver! :)

    SvarSlett
  14. Gratulerer så mye med dagen!!! Håper du får en fin feiring :)

    Den koppen var virkelig dånefin ja! Drikk med andakt, hehe.

    SvarSlett
  15. Gratulerer med dagen!
    Dritkult Geriljabroderi!

    SvarSlett
  16. Gratulerer så mye med dagen! Håper det blir en flott dag.

    SvarSlett
  17. Gratulerer så mye med dagen din i dag!

    Hilsen polarscrappy :)

    SvarSlett
  18. Gratulerer så mye med dagen :)

    Koppen var knallfin!

    SvarSlett
  19. Gerilljabrodering er knalltøft!
    Gratulerer masse mad dagen!

    SvarSlett
  20. Gratulerer med dagen.Herlig broderi du har fått.

    SvarSlett
  21. Gratulerer masse med dagen og vel overstått konfirmasjon: Du får brygge deg no godt i koppen og gyve løs på broderinga så fort du får tid;)
    Hilsen fra Meløyfjerdingen:9

    SvarSlett
  22. Gratulerer så mye med dagen. Og det broderiet var jo bare utrolig stilig, hehe. Kos deg i kveld, nyt ungdommene

    SvarSlett
  23. Gratulerer med dagen!
    Hvem har laget den fine koppen? Virkelig spesiell.

    SvarSlett
  24. Gratulerer så mye med dagen, håper dagen din har vært fin og at den blir det resten av kvelden også :D

    SvarSlett
  25. Gratulerer med dagen, og jeg håper alt blir som forventet.

    Nydelig kopp du har fått og jeg skjønner det er blitt levert flere ting også.

    Klem

    SvarSlett
  26. Gratulerer med overstått!
    Håper du hadde en fin dag!
    Klem.

    SvarSlett
  27. Gratulerer så mye med dagene som har vært, nydelig konfirmant og en fin alder ,-)

    SvarSlett
  28. Gratulerer med overstått! Knallfine gaver du har fått :-)

    SvarSlett