søndag 2. august 2015

Du er lettlurt, lettlurt...


Denne strofen pleier jeg å synge til melodien fra Ravis "Dødssøt". Oftest om meg selv. For ja, jeg er lettlurt. Såpass at jeg kan la meg lure til å tro at husarbeid er artig bare utstyret er fancy nok.

Som disse regnbuevakre klutene jeg fikk fra min søster da jeg fylte femti tidligere i sommer. Hun kalte det tullegave, og den kom i tillegg til den egentlige gaven, som var et nydelig smykke.

Og jeg ble superglad for både det ene og det andre!

Bryr du deg om pent vaskeutstyr?

9 kommentarer:

  1. Kan no gjere husvasken litt kjekkare med så flotte fargar på klutar og så stilig bytte. ;-)

    SvarSlett
  2. Kan no gjere husvasken litt kjekkare med så flotte fargar på klutar og så stilig bytte. ;-)

    SvarSlett
  3. det hjelper absolutt med farger!!

    SvarSlett
  4. Husvask er ganske kjedelige greier som det er tiltak å komme i gang med, syns jeg. Men det hjelper med litt farger! :)

    SvarSlett
  5. Dette var kluter til å bli glad av. herlige klare farger. Morsomt innlegg under her. Helt enig i at Toros muffinsrøre er super når du tilsetter noe. jeg liker godt eplebiter og sukker og kanel.
    Klem

    SvarSlett
  6. Fargar gjer allting lettare....
    Og slike microfiberklutar er fantastiske til støvtørking,
    ein kan svinse og svanse med dei, og vips det er støvfritt...:)
    Gratulere med overstått dag.

    Fin dag til deg.

    SvarSlett
  7. Med vaskeutstyr som stråler barnslig glede, så blir det jammen litt mer 'gøy' å vaske ;)

    SvarSlett
  8. Selvfølgelig blir husvask og annet kjedelig arbeid mye gøyere med friske farver rundt seg. Hvorfor tror du jeg har strikket over tyve kluter i knallfarver i sommer, og heklet ett utall glassbrikker til å pynte med når vasken er unnagjort?

    SvarSlett
  9. Så flott gave! Frisker godt opp på badet dette, skulle vi ikke få se smykket? :-) Ha en fin uke!

    SvarSlett