tirsdag 7. august 2012

Adspredelse


I disse triste dagene er det godt med det som plutselig bare lokker på smilet. Jeg koser meg veldig med å titte på fuglenes travle liv på fuglebrettet. Og sannelig - i går dukket et ekorn opp i buska over fuglebrettet.

Ekorn er så søte!

Susi katt er i høyeste beredskap... Jeg syns heller hun skal bli bestevenn med ekornet. Hvordan får man katten til å forstå at den kun kan leke med ekornet UTEN å bruke tenner og klør? Tips mottas med takk!

Vi prøver å hindre Kattastrofen. Her har Pia hentet Susi inn, og holder for kattens øyne, sånn at hun ikke skal oppdage ekornet.




3 kommentarer:

  1. Å, det er lenge sidan eg såg eit ekorn sist. Men det er som du seier, dei klarer å lokke fram smilet sjølv i dei tristaste tider.
    Og Pus, eg trur nok ikkje det finnes nokon 'kur' der, for innderst inne finnes nok villdyret fortsatt i dei små koseklumpane...
    Siri

    SvarSlett
  2. Så søtt! Har et som hopper forbi i hagen her med ujevne mellomrom. Er SÅ redd for at Teiten (Teittur Katt) skal ta det at jeg ikke tør legge ut mat. Er glad i katta,men jeg serverer ikke ekorn på sølvfat til han,nei.

    Klem fra Meta

    SvarSlett
  3. Enig, de er virkelig søte :) Litt moro å holde for øynene på kattepus :)

    SvarSlett